روزی که تو به دنیا آمدی،آسمان ابری نبود

 

روزی که تو به دنیا آمدی،آسمان ابری نبود امّا باران می بارید !

 

این فرشته ها بودند که گریه می کردند ، چون یکی از آنها کم شده بود .

 

می خواستم زیباترین کلام را در روز تولّدت تقدیم تو کنم،

 

امّا پنداشتم ساده نوشتن چون ساده

 

زیستن زیباست.پس ساده و بی تکلّف می گویم عاشقانه دوستت دارم .

 

یه روز ماهی به آب گفت: تو نمی تونی اشکهای منو ببینی،چون من تو آبم .

 

آب جواب داد : امّا من می تونم اشکهای تو رو حس کنم،چون تو توی قلب منی .

 

 

منتظر به راهت

 

شب و تنهایی غربت ، تو چشام اشک پر از خون

یه دل شکسته از یار  ، یه دل پر غم داغون

انتظار از تو ندارم منو تنها جا بذاری

تک و تنها توی دنیا تو منو دوسم نداری

هر کی جدا کرد تو رو از من

الهی غصه بگیره

توی تنهایی غربت بی کس بیاد و بمیره

بی تو از حسرت دوری دل من داره میمیره

تا تو برگردی دوباره دل من آروم بگیره

کاشکی بفهمی کی دوست داشت

گل مهر رو کی برات کاشت

کی تو غم ها و تو غصت

موند و اون اشکات رو برداشت

اما من هنوز تو یادم  تو رو تنها نمی زارم

منتظر به راهت تا تو برگردی دوباره

 

 

وسعت عشق من

 

همیشه وقتی یکی ازم می پرسید چند تا دوسم داری یه عدد بزرگ میگفتم...

 ولی وقتی تو ازم پرسیدی چند تا دوسم داری گفتم : یکی !

 میدونی چرا ؟ چون قوی ترین و بزرگترین عددیه که میشناسم ...

 دقت کردی که قشنگترین و عزیز ترین چیزای دنیا همیشه یکین ؟

 ماه یکیه ... خورشید یکیه ... زمین یکیه ...

 خدا یکیه ... مادر یکیه ... پدر یکیه ...

 تو هم یکی هستی ... وسعت عشق من به تو هم یکیه

تقدیم به ماهی عزیزم . . .

 

من رضای تو جستم

نشان روی تو جستم  بهر کجا  که رسیدم


                                    ز مهر در تو  نشانی  نه دیدم  و نه شنیدم


چه رنجها که  نیامد برویم  از غم  رویت


                                    چه جورها که ز دست تو در جهان نکشیدم


هزار نیش  جفا از تو  نوش کردم و رفتم    


                                    هزار  تیر  بلا از  تو  خوردم  و  نرمیدم


بجای من تو اگر صد هزار دوست گزیدی


                                    بدوستی ،  که  بجای  تو  دیگری  نگزیدم


بسی تو عهد شکستی که من رضای تو جستم


                                    بسی  تو مهر بریدی  که از تو من نبریدم


ازآن زمان که چو خواجو عنان دل به تو دادم


                                    بجان رسیدم  و  هرگز بکام  دل  نرسیدم