عشق و احساس 

 

تمام عشق و احساسم کجایی ؟

                                                                          تو در آرامش من بی قراری

 

                           بدون تو دلم آروم نگیرد

                                                            

                                              مگر مرگم تو رو از من بگیرد

 

    تمام لحظه ها رو می شمارم

                                                                            برای دیدنت من در شتابم

واسه گرفتن تو در کنارم

 

                                   عمریست همچنان در انتظارم

 

                                                                                     تو رو می خواهم از یکتای دنیا

 

                           برای رسیدن هر دو به بالا

 

* نوشته شده توسط ماهی جون

 

 نگاه آشنا

 

نگات نگاه آشناست ، نگاه عاشقانه است طنین و آهنگ صدات قشنگترین ترانه ست

هنوزم از نگاه تو بارون عشق میباره روزای عاشقی رو باز به یاد من میاره

برات کی آواز میخونه ، کی نازتو میخره با گفتن دوستت دارم کی دلتو میبره

دل رو به دست هر کسی نگو که آسون میدی اونی که جون میده برات ، بگو براش جون میدی

نا امیدم نکن ، نا امیدم نکن از عشق میخوام عاشق بمونم ، میخوام حدیث عشق رو

از توو چشات ... از توو چشات بخونم برات کی آواز میخونه ، کی نازتو میخره

با گفتن دوستت دارم کی دلتو میبره  من توی عشقت گم شدم ، اینو خودت میدونی

اگه بخوای باز میتونی توو قلب من بمونی به اشتیاق دیدنت کی شاخه گل میاره

تو رو نوازش میکنه ، گل رو موهات میزاره  برات کی آواز میخونه ، کی نازتو میخره

باگفتن دوستت دارم کی دلتو میبره دل رو به دست هر کسی نگو که آسون میدی

اونی که جون میده برات ، بگو براش جون میدی نا امیدم نکن ، نا امیدم نکن از عشق

میخوام عاشق بمونم ، میخوام حدیث عشق رو از توو چشات ... از توو چشات بخونم

برات کی آواز میخونه ، کی نازتو میخره با گفتن دوستت دارم کی دلتو میبره