یک شاخه گل سرخ

 

ای ماه ببین که شب چه زیباست ، یار آمد و یار آمده اینجاست

 

هنگامه ی عریانی دنیاست ، هنگام ترنم و تماشاست

 

یک شاخه گل سرخ یک جام شراب ، یک آیینه تن یار ا ی ماه بتاب

 

یک پچ پچ آواز یک شعر نیاز ، یک زمزمه خواهش یک وسوس ناز

 

ای ماه ببین که شب چه زیباست ، یار آمد و یار آمده اینجاست

 

هنگامه ی عریانی دنیاست ، هنگام ترنم و تماشاست

 

ای ماه بتاب امشب ، ای ماه بتاب

 

تا پیکر دلدارو تا بستر عشق ، فانوس بزرگ دلبرانه ای ماه

 

از اول شب بتاب تا آخـــــــــــــــر عشق

 

ای ماه ببین که شب چه زیباست ، امشب همه ی جهان همینجاست

 

این شعر مورد علاقه ی ماهی جونم هست که از همین جا تقدیم می کنم بهش

 

 

 بوسه یعنی وصل شیرین دولب

بوسه یعنی وصل شیرین دولب

                 بوسه یعنی عشق در اعماق شب

                             بوسه یعنی مستی از مشروب عشق

   بوسه یعتی آتش و گرمای تب

        بوسه یعنی لذت از دلدادگی لذت از شب لذت از دیوانگی

                 بوسه یعنی حس خوبه طعم عشق طعمه شیرینی به رنگ سادگی

       بوسه یعنی آغازی برای ما شدن

                                      لحظه ای با دلبری تنها شدن

      بوسه اتش میزند بر جسم و جان

             بوسه بر میدارد این شرم از میان

                           بوسه یعنی شادی و شور و نشاط

             بوسه یعنی عشق خالی از گناه

                    بوسه یعنی قلب تو از آنه من

                                        بوسه یعنی تو همیشه ماله من

  اجازه هست ماهی جون ؟  قول که پیش خودمون میمونه

 

 

فـقط تـو بودی

بـاهـات نبـودم ، برات که بودم اگه چشمات نبودم ،

 نگات که بودم ، هـمه ی گـفـتـنی هـام فـقط تـو بودی اگه حرفات نبودم ،

صدات که بودم، اگه پـاهـات نبودم ، یه راه که بودم اگه گریه نبودم ،

یه آه که بودم ،

تو خودت مثـل روز آفتابی هستی اگه خورشید نبودم ، یه ماه که بودم ،

 می تونستی واسه من یه چاره باشی توی آسـمـون دل