عشق 10 ساله

فردا 1 آبان 1392 هست

و این عشق از 1 آبان 1382 شروع شد

بهترین روزهای زندگیم با تو بود


و شاید قسمت این بود

با هم بزرگ شیم

با هم زندگی کنیم

و با هم روزهای خوبی داشته باشیم

و از همه مهمتر سالم زندگی کنیم

دوستی و عشق سالمی که شاید حسرت خیلی ها بوده و هست

درسته که حق من و تو جدایی ما نبود

اما خوب . . .

همیشه تو ذهن من خواهی بود و جایگاهت همیشه محفوظه


همیشه دوستت داشتم و دارم

و ای کاش . . .

خودت بهتر می دونی سه نقطه های ای کاش رو . . .

دوستت دارم به معنای واقعی



من تو را در قلبم دارم

بهانه های دنیا تو را از یادم نخواهند برد
من تو را در قلبم دارم
نه در دنیا .

یاد کردن


ممکن است ما گلی را دیر یاد کنیم ، اما محال است بوی خوشش را از فضای دلمان پاک کنیم ...

خوبی ؟

همه چیز خوبه ؟ همه چیز آرومه ؟

عشق عاشق

سفر کردم که از یادم بری ، دیدم نمیشه
آخه عشق یه عاشق با ندیدن کم نمیشه