بعضی آدم ها


بعضی آدم ها را نمی شود داشت
فقط می شود یک جور خاصی دوستشان داشت !
بعضی آدم ها اصلا برای این نیستند که برای تو باشند یا تو برای آن ها !
اصلا به آخرش فکر نمی کنی
آنها برای اینند که دوستشان بداری

نظرات 12 + ارسال نظر
pooya دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:41

faghat baghalam kon o hichi nagu
pooya mitunam bbinamet?

بیا عزیزممم
بیا فدات شم
اوهوم ، چی شده عزیزممم ؟

بی نام دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:53

حالم بده پویاااا
بدهههههههه
یه موجود خاک بر سری شدم که اصلا اون سوگلی که تو میشناسی نیس کمک کن پویا باید ببینمت

باشه باهات هماهنگ می کنم عزیزمم

binam سه‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1392 ساعت 21:59

pooya hanuz asheghami?

اوهووم

بی نام پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1392 ساعت 22:33

سلام عشقم سلام عمرم سلام تنها مونس و همدم من
عشق پاک دوران کودکی من
اگر بدونی پویا امروز چه حالی داشتم یک چمدونم و پیدا کردم که مدتها بود محتویاتش و ندیده بودم
پویا دلم برات رفت... یه عالمه از کادوهات توش بود...هیچوقت هیچوقت هیچوقت نه فراموشت میکنم نه از عشقم بهت کم میشه نه از میزان حسرتی که برای داشتنت دارم...کاش بدونی

الهییی فدات بشمممم
الهی قربونت برممممم من
همین الان دلم گرفت گفتم بیام
نگو که دل به دل راه داره
نگو که وقتی بهم فکر می کنی فکر منم به سمت تو میاد
واسه همین میگم همیشه چشمات و ببند و بهم فکر کن مطمئن باش اونموقع فکر و ذهن منم درگیر تو هست

اشکام همینجور داره میاد

binam شنبه 14 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:57

Pooya baghalam kon ashkaye manam haminjur miad
Pooya toro khoda bhem begu baham zendegi mikoni bkhoda hamin alan hame chizo bham mizanam man toro mikhaaam
Enghad gerye lardam chesham zaef shode eshghaaaassm
Baghalam kon:(((((((

binam شنبه 14 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:01

baghalam kon eshgham faghat baghalam kon...
miduni age nemitarsidam kasi bfahme mibordamet tu khune kufty k daram michinamesh chand ruzo faghat baham budim o baghalam mikardy o nazamo mikeshidio marhame delam mishodiiiiii
:*

تو کارایی که کردی اشتباه بود
همین الانشم داری واسه ادامه زندگیت اشتباه می کنی و به حرفام گوش نمی کنی

binam شنبه 14 دی‌ماه سال 1392 ساعت 13:06

alan delam sarzanesh nemikhad delam baghal mikhad delam aramesh mikhad delam poshtiban mikhad delam baghale toro mikhaaaaaaad delam mikhad mese ghadima arumam koni nazam koni behem begi hishhhhh pishetam arum bash
pooya sedat hanuz tu gushame:(((((((((

دوست دارمم
نمی دونم واقعا چی کار کنم یا چی بگممم
هیششش پیشتممم

binam دوشنبه 16 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:58

baghalam kon
tavallodetam pish pish mobarak:((((((((((((

بیا عزیزممم
مرسی فدات شممم

binam چهارشنبه 18 دی‌ماه سال 1392 ساعت 15:28

dobare tavallod mobaraki:-*

مچکرمممممممممم عشقممم

binam پنج‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:22

tavalloder mobarak eshgham
barat bhtarinharo arezu mikonam

مرسییییییییی
تو واسم همیشه بهترین بوددیییی

binam پنج‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:28

kash baraye to budam:'(

:( اولین سال تولدم هست که بدون تو دارم سر می کنمم

بینام دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1392 ساعت 16:54

کجایی پویا؟

همینجا
کجارو دارم برم ؟
تنها
سرکار - باشگاه - خونه - خواب
و هر روز همین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد