روزی که تو به دنیا آمدی،آسمان ابری نبود

 

روزی که تو به دنیا آمدی،آسمان ابری نبود امّا باران می بارید !

 

این فرشته ها بودند که گریه می کردند ، چون یکی از آنها کم شده بود .

 

می خواستم زیباترین کلام را در روز تولّدت تقدیم تو کنم،

 

امّا پنداشتم ساده نوشتن چون ساده

 

زیستن زیباست.پس ساده و بی تکلّف می گویم عاشقانه دوستت دارم .

 

یه روز ماهی به آب گفت: تو نمی تونی اشکهای منو ببینی،چون من تو آبم .

 

آب جواب داد : امّا من می تونم اشکهای تو رو حس کنم،چون تو توی قلب منی .

 

نظرات 1 + ارسال نظر
سیب کوچولو شنبه 26 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 13:41 http://sibhavij.blogsky.com/

واقعا نفهمیدی تولد کیه؟؟؟ بگو وبلاگ و نخوندی اصلا!!!هان؟؟؟
این پستت واسه تولد کیه؟؟؟ من؟؟؟یکی نیست بگه تو چرا به خودت گرفتی آخه؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد