عـــــــشق هــــــدیه ی آسمانی


ای عـــــــــروس آرزوها همدم امروز و فردا

دلم ؛ با یه دنیا عشق ؛ تـقـــــدیم به تو باد؛ تـقـــــدیم به تو باد ؛ تـقـــــدیم به تو باد

به عشــق خود رسیدم دم صبح سپیدم میان همــه گلها گل عــشق تو چیدم

الهی که عــزیزم یه روز بی تــــــو نباشم بمون با من همیشه که ممنون خدا شم

عـــــشق به جان بخـشی آفتاب جلوه ی مهتاب حـــریر خواب

به عــاشقان هــــــدیه ی آسمانی به عــارفان طعم تـند شراب

عالم و آدم همه مـحتاج عــــــشق زندگی بی عــــــشق رنــج و عذاب

ای عـــــــــروس آرزوها دلـــــم ؛ با یه دنیا عشق

تـقـــــدیم به تو باد؛ تـقـــــدیم به تو باد ؛ تـقـــــدیم تو باد

به عشــق خود رسیدم دم صبح سپیدم میان همــه گلها گل عــشق تو چیدم

الهی که عــزیزم یه روز بی تــــــو نباشم بمون با من همیشه که ممنون خدا شم

که ممنون خدا شم

دریا ؛ دریا مرواریـــــــد خواب میبینم همه ی دنیا رو مهتاب می بینم

منی که تشـــــنه ی یک قطره بــــــودم حالا اقیانوسی از آب میبینم

ای عـــــــــروس آرزوها دلم با یه دنیا عشق

تـقـــــدیم به تو باد؛ تـقـــــدیم به تو باد ؛ تـقـــــدیم تو باد

 

بنام او که نامش درمان دلهای خسته

 

ویادش شفای قلبهای شکسته ومعرفتش معراج عارفان است .

ای خدا تنها یاد توست که روح آشفته و پریشان مرا به ساحل امید واری میرساند

وآنگاه که با تو درد دل می کنم آرام می شوم واحساس سبکی بند بند وجودم را پر می کند

ای خدا تنها یاد توست که پریشان حالی

ودرماندگی آرامش وصف ناپذیربر جانم حکم فرما می سازد

و گامهایم را استوار می سازد

ای خدا تنها یاد توست که در هنگام تنهای ودر سکوت شب روح وروانم را نوازش می دهد

ودل وجانم را لبریز از عشق و محبت وامید می سازد ای محبوب قلبم ای تنها مونس من!

تنها یاد تو ستکه تکیه گاهی همچون کوه در زندگی من است

واگر نه مرا چه حاصل از این رنج و محنت بود.یک سوال؟

آخر تو خدای خوب من چرا..... چرا ...... چرا ..... چرا که من؟

من که از اندوه خویش خرد شده ام....... چرا؟

ولی بازم میگم دوست دارم.

چون به این معتقدم که خودت که درد و میدی درمونشم میدی

 

عــــــشق مخفی

 

 

نـــمره ی بیست کلاسـو نمی خواهم بهتـــرین هـــوش و هواســـــو نمی خواهم

 

دخـــــتر خـوشگل شـهر پریا ، اون که جاش تو قصه هاست  رو نمی خواهم

 

چـشم های یکمی شیطـون نمی خواهم مــــوهای خیلی پریشون نمی خواهم

 

عــــــشق مخفی عــــشق پنهون نمی خواهـــم آره تــنــــــهام ولــــی مهمـون نمی خواهم

 

   من تو رو میخواهم تـورو می خواهم اونا رو نمـی خواهم

 

 نفسم تویـی تو می دونـی هـــوا رو نمی خواهــــــــــــــم

 

عاشـقی با قد رعــــنا نمی خواهم چــشمای خــــوشگل و گیـرا نمی خواهم

 

دوست دارم قایق سـواری رو ولــــــــــــی جـز تو از هیچکـسی دریا نمی خواهم

 

بــی تو هیچیزی از عــــــالم نمی خواهم  تو فرشته ای من آدم نمی خواهم

 

می دونم خیـــــلی زیادی واسه من همیشه عادتم کم نمی خواهم نه نمی خواهـــــــــــــم

 

نـــمره ی بیست کلاسـو نمی خواهم بهتـــرین هـــوش و هواســـــو نمی خواهم

 

دخـــــتر خـوشگل شـهر پریا ، اون که جاش تو قصه هاست  رو نمی خواهم

 

بی تـــــو وعده ی بهشـتـــــــو نمی خواهم تــــو که نیستی ســـــرنوشتـــو نمی خواهم

 

یکی پرســــــید اگه آخرش نشه حتی این خیـــال زشـــــتو رو نمی خواهم

 

من تو رو میخواهم تـورو می خواهم اونا رو نمـی خواهم

 

 نفسم تویـی تو می دونـی هـــوا رو نمی خواهــــــــــــــم

 

   از خــــــدا یه عــــشق تازه نمی خواهم اون که میگه اهل ساز نمی خواهم 

 

من فـقط می خواهم تــــو رو داشته باشم واسه اینم اجـــــــازه نمی خواهم

 

   نـــمره ی بیست کلاسـو نمی خواهم بهتـــرین هـــوش و هواســـــو نمی خواهم

 

دخـــــتر خـوشگل شـهر پریا ، اون که جاش تو قصه هاست  رو نمی خواهم

 

نامه های راه دورو نمی خواهــــــــم عــــاشق های جـورواجـــــورو نمی خواهم

 

واسه چـــــی برم ستاره بچـــــینم ماه من ، ماه من، ماه من تویی اونو نمی خواهم نه نمی خواهم

 

من تو رو میخواهم تـورو می خواهم اونا رو نمـی خواهم

 

 نفسم تویـی تو می دونـی هـــوا رو نمی خواهــــــــــــــم

 

 تـــقدیم به همسفر زنــــدگیم