منتظر به راهت

 

شب و تنهایی غربت ، تو چشام اشک پر از خون

یه دل شکسته از یار  ، یه دل پر غم داغون

انتظار از تو ندارم منو تنها جا بذاری

تک و تنها توی دنیا تو منو دوسم نداری

هر کی جدا کرد تو رو از من

الهی غصه بگیره

توی تنهایی غربت بی کس بیاد و بمیره

بی تو از حسرت دوری دل من داره میمیره

تا تو برگردی دوباره دل من آروم بگیره

کاشکی بفهمی کی دوست داشت

گل مهر رو کی برات کاشت

کی تو غم ها و تو غصت

موند و اون اشکات رو برداشت

اما من هنوز تو یادم  تو رو تنها نمی زارم

منتظر به راهت تا تو برگردی دوباره

 

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 20:56

خوبه)):
دلشو شکستی فکر نکنم برگشتنشم تاثیری داشته باشه ازش چیزی نمونده
باورش نمی شد هیچ وقت که تو تو غصه و غم هاش تنهاش بذاری بای

ماندانا سه‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 17:23 http://yedokhtaretanha2000.persianblog.ir/

خیلی قشنگ بود

رضا یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:40

سلام خسته نباشید.خیلی سایت جالبو قشنگی دارید ولی حیف نیست اسم شاعر این شعر رو که خودشم با صدای بی نهایت باهالش خونده ننویسی؟! من خیلی دنباله شاعرش بودم که آخرش فهمیدم خوده آقای بهرام زمانی شعرشو گفته و خودشم خونده.هیفه اینجور آدما که ادامه نمیدن

نغمه پنج‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:56

لطفا اهنگشا برا دانلود بذارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد