تمام زیبایی های دنیا را با یک نگاهت عوض نمی کنم

 

 

می خواهم جز به نگاه پر مهرت،امواج سرکش ،

 

احساسم را به صخره پیشانی ام بکوبد.

 

چرا که دیریست نگاهم سنگی شده است ...

 

اما تو نگاهم را دریاب،نگاهی سرشار از عشق و محبّت ...

 

می خواهم دستانت را بوسه باران کنم

 

 و فریاد بزنم که تمام زیبایی های دنیا

 

را با یک نگاهت عوض نمی کنم.!!!

 

پس یک بار دیگر صدایم کن که دلتنگ شنیدن صدایت

                     

هستم         

 

تـــقدیم به ماهی زندگیم. . .

         

 

تقدیم به ماهی زندگیم

 

 

دروازه های  طلایی  قلبم  را  به  رویت  می گشایم

 

و  تو  با اسبی  سفید  از آن سوی  ابرها  به  اینجا  می رسی.

 

شاهزاده ی  رؤیاهایم  می شوی.

 

 دست  دلم  را می گیری  و  به باغ  آرزوها  می بری. 

 

 گل عشق  را به  دستم   می دهی. آسمان  لبخند  می زند.

 

یکی  میشویم  و  به راه زندگی  قدم  می گذاریم. 

 

 هاله ای  از  نور  سفید  عشق، راهمان  را  روشن  می کند.

 

ستاره ها  آواز  می خوانند، دو  کبوتر  در افق  می چرخند 

 

 و حریری  از نور  طلایی  خورشید  را به  دستمان  می دهند،

 

 تا  در  کوره راه زندگی   گم  نشویم.

 

 و این  تصویر  کوچکی  از عشق  پاک ماست.

 

تقدیم به ماهی زندگیم  ( دوستت دارم )

 

 

 

در تنهایی غریبی گمشده ام

 

 

در تنهایی غریبی گمشده ام و باران،

 

 چشمهایم را خیس کرده است.

 

پس کی این ظلمت می شکند و قلبهایمان آسمانی می شود؟

 

 می خواهم بر بالهای باد بنشینم و پرواز کنم

 

 و نزدیکی ات را بیش از این در قلبم ببینم.

 

 با تو هرگز تاریکی و نومیدی نخواهد بود.

 

 یک لحظه سکوت، یک لحظه جدایی و یک لحظه دوری چشمهایم را گریان می کند.

 

هیچ وقت تو را از یاد نخواهم برد چون نمی توانم از تو دور باشم.

 

زمانی که شب بر آسمان کشیده می شود،

 

دوست ندارم که سکوت دلم را، چیزی جز نغمه هایت پر کند.

 

 

 

دوستت دارم

 

 

 

در زمانی که وفا قصّه برف و تابستان است و صداقت کمیاب ترین گل،

 

 به چه کسی باید گفت: با تو خوشبخت ترین خواهم شد

 

 و همواره در کنارت خواهم ماند.

 

 از کودکی کنار تو بودن آرزویم بود و با آمدن تو بهترین و زیباترین رؤیا ها مهمان کلبه خوشبختی ام شد.

 

دوستت دارم.

 

به خاطر تو زیباترین شعر را خواهم گفت.

 

 عزیزترینم، فکر دیدنت رؤیای خواب شبانه را از من ربوده.

 

 تنها تویی که مرا به این دنیا پیوند می زنی.یادت همیشه در ذهنم و مهربانیت در قلبم جاریست.

 

 در سردی زمستان گرمای شعله های عشق بینهایتم را تقدیمت می کنم.

 

عشق زمانی زیباست که همراه دوست داشتن باشد

 

و دوست داشتن زمانی نیکوست که با حقیقت همراه شود و من همه این زیبایی ها را با تو تجربه کردم.

 

 زیباترینم، سبدی پر از طاووس سفید و قلبی از احساس، همه تقدیم تو باد.

 

ای تنها دلیل رد کردن هر دلیل و ای تنها بهانه آوردن هر بهانه، دلتنگ توأم.

 

نازنین ترین، هیچ چیز با تو برایم آرزو نیست.

 

 ای که شبهایم روشن شده از ستاره وجود توست و دلم گرم از حضور مهربانت.

 

دوستت دارم.

 

 ای یگانه آشنای عشق برای طلیعه بیداری و ای تنها مالک سرزمین قلبم،

 

هرگز فراموش نخواهم کرد که سفر را از فصل تو آغاز کردم و در عشق تو خاتمه یافتم

 

دوستت دارم ماهی زیبای من ( سوگل )