دنیا بی چشمات

دنیا بی چشمات



نباشی ، کل این دنیا ، واسم ، قد یه تابوته

نبودت مثل کبریت و دلم انبار باروته

نباشی روز تاریکم یه اقیانوس آتیشه

تموم غصه ی دنیا، تو قلبم ته نشین میشه

دنیارو بی تو ، نمیخوام یه لحظه

دنیا بی چشمات ، یه دروغ محضه

دنیارو بی تو ، نمیخوام یه لحظه

دنیا بی چشمات ، یه دروغ محضه

نباشی ، هر شب و هر روز ، همش ، ویلون و آوارم

با فکرت زنده می مونم ،تا وقتی که نفس دارم

تا وقتی که نبودتو ، یه روز کاری بده دستم

بمون تا آخر دنیا، بمونی تا تهش هستم

دنیارو بی تو ، نمیخوام یه لحظه

دنیا بی چشمات ، یه دروغ محضه

دنیارو بی تو ، نمیخوام یه لحظه

دنیا بی چشمات ، یه دروغ محضه...


تقدیم به ماهی عزیزم


نظرات 2 + ارسال نظر
لیلی شنبه 26 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:13 http://hilna.blogfa.com

سلاااااااااااااااااااااااااااام.
وبلگ قشنگی داری.
موفق باشی

لیلی شنبه 26 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:20 http://hilna.blogfa.com

سلام.
وبلاگ قشنگی داری و مطالب خوبیم انتخاب کردی دوست عزیز.
مخصوصا این مطلب من خیلی دوسش دارم ممنون.
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد