باز خواهم گشت

 

باز خواهم گشت


تقدیم به تمام عشاق و دردمندانی که در راه عشق فنا شدن

دوباره باز خواهم گشت

نمی دانم چه هنگام٬از کدامین راه

ولی یکبار دیگر باز خواهم گشت

و چشمان تو را با نور خواهم شست

به دیوار حریم عشق یکبار دگر٬من تکیه خواهم کرد

رسوم عشق ورزی را دوباره زنده خواهم کرد

به نام عشق و زیبایی٬دوباره خطبه خواهم خواند

 

نظرات 6 + ارسال نظر
عاشق تنها دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 14:29

خیلی سایت قشنکی داری. دست کلت درد نکنه

مانیا چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 07:28 http://www.darpeyeshgh.blogsky.com

سلام دوست خوبم.
وبلاگ زیبایی داری.
منم وبلاگمو تازه ساختم.
خوشحال میشم که پیشم بیایی.
اگه با تبادل لینک موافق بودی خبر مکن.
روز خوش.
بای.

سیب کوچولو یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 00:04 http://wwwsibhavij..blogsky.com

سلام
هر چی آرزوی خوبه... مال شما دوتا گل.
همیشه عاشق بمونین.

طلیعه ۷۴ چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:24

سلام پویا جووووووووووووووووووووووووووونم خوبی ؟ خوشی ؟ سلامتی ؟ وبلاگ باحاااااااااااااااااااااااااالی داری راستی این بالایی منظورش چیه ؟ مگه شما دو تا یید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

محمد سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 15:50

خیلی ممنون به اینجور وبلاگها هم احتیاج هست جیگر منم عاشق بودم ولی...

جلال جمعه 7 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 19:46 http://parkvay.blogfe.com

سلام دوست من خیلی مطالب جالبی دارید خیلی خوشم امد
خیلی جالب بود ممنون میشه قدمتون رو روی چشم من بگوزارید
ومن را شاد کنید ممنون میشم
من دوست دارم لینگ شما تو وب من باشه
پس زود تر به من خبر بدید ممنون میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد