وصیت نامه

 وصیت نامه

روزی اگر به سراغ من آمد به او بگو :

« من خوب می شناختمش

نامت چو آوازی همِشه بر لب او بود .

حتی زمان مرگ

آن لحظه های پر ز درد و غم و غروب

آن بیقرار عشق

چشم انتظار دیدن رویت نشسته بود . »

روزی اگر سراغ من آمد به او بگو :

« شب در میان تاریکی در نور ماهتاب

هر روز در درخشش خورشید تابناک

هر لحظه در برابر آیینه ی زمان

آن دختر سکوت ؛

در انتظار دیدن رویت نشسته بود .»

روزی اگر سراغ من آمد به او بگو :

« جز تو دلش را به هیچ کس امانت نداد

هرگز خیانتی به دستان تو نکرد

هرگز نگاه پاک و زلال تو را ؛

با هیچ چشم سیاه مستی عوض نکرد

تا آخرین نفس ؛

در انتظار دیدن رویت نشسته بود . »

روزی اگر سراغ من آمد به او بگو :

افسوس ! دیر شد ؛ ای کاش !

کمی زودتر می آمدی . »

اما بگو :

« من خوب می دانم

حتی در آن جهان

آن خفته ی خموش ؛

در انتظار دیدن رویت نشسته است .»

روز ی اگر .......

اما ؛ نه ؛

او هیچوقت دیگر نمی آید .

کاش عمرم را به پایش هدر نمی کردم

نظرات 9 + ارسال نظر
فصل نو جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 22:35 http://fasleno.blogsky.com

نمی دونم..من فکر می کنم هیچ چیزی تو زندگی به هدر نمی ره...یعنی واقعا این تنها دید ماست از ماجرا..
نوشته های خیلی خیلی قشنگی دارین

شاد و موفق باشی!

عبدالرشید جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 23:10 http://law.blogsky.com

786
سلام دوست من
وبلاگ خیلی جالبی داری؟!؟
تبادل لینک کنیم
با تشکر http://www.law.blogsky.com

مهران غایبی یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 18:23

واقعا خوشم اومد
احسند
ببینم شعر ها رو خورت مینویسی؟
موفق باشی

فائقه دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 15:35 http://www.faegheh.blogsky.com


´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´
´´´´´´¶¶´´´´¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶´¶¶¶¶´´
´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶´¶¶´´´´¶´
´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶´¶¶¶¶¶¶´´´¶´
´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶´
´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´
´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´
´¶¶¶´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´
´´´¶´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´
´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´¶´´
´´¶¶¶´´´´´´´´´¶¶¶´´´´¶¶´´´¶¶´´
´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´
´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´´´
´´´¶¶¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´
´´´¶´´´´¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶´´´¶´´´´´
´´´¶´´´´¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶´´´´
´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶´´´¶¶´´
´´¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶´´
´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶´´
´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶´´
´´¶¶´´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´¶¶´´´
´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´

سلام خوبی
خیلی عالی بود
وقت کردی پیش منم بیا

سمیرا .ب سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:35

من یکی رو خیلی دوست داشتم. ولی اون وقتی فهمید که دیگه خیلی دیر شده بود... افسوس

سیب کوچولو سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 21:21 http://sibhavij.blogsky.com/

سلام
خوبین؟
خیلی وقت بود سر نزده بودم.
موفق باشی.

martik چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 07:33

fontet sitet kheily zeshte

عاشق تنها دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 14:18

منم عاشق بودم ولی عشقم با یکی دیکه ازدواج کرد. خیلی قشنکه خیلی هم جالب دست کلت درد نکنه موفق باشی.

نرگس بابایی پنج‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 16:43 http://tashaghayeghhast.persianblog.ir

درود بر شما
خوشحالم که دلنوشته ی بنده حرف دل شما هم بوده
اما لازم به ذکر است که بند آخر شعر را بنده نگفته ام و نمی دانم چه کسی آن را اضافه کرده؟!!
اصلآ اعتقادی به هدر رفتن عمر ندارم
پیروز مانید
در پناه مهر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد