دوستت دارم

 

 

 

در زمانی که وفا قصّه برف و تابستان است و صداقت کمیاب ترین گل،

 

 به چه کسی باید گفت: با تو خوشبخت ترین خواهم شد

 

 و همواره در کنارت خواهم ماند.

 

 از کودکی کنار تو بودن آرزویم بود و با آمدن تو بهترین و زیباترین رؤیا ها مهمان کلبه خوشبختی ام شد.

 

دوستت دارم.

 

به خاطر تو زیباترین شعر را خواهم گفت.

 

 عزیزترینم، فکر دیدنت رؤیای خواب شبانه را از من ربوده.

 

 تنها تویی که مرا به این دنیا پیوند می زنی.یادت همیشه در ذهنم و مهربانیت در قلبم جاریست.

 

 در سردی زمستان گرمای شعله های عشق بینهایتم را تقدیمت می کنم.

 

عشق زمانی زیباست که همراه دوست داشتن باشد

 

و دوست داشتن زمانی نیکوست که با حقیقت همراه شود و من همه این زیبایی ها را با تو تجربه کردم.

 

 زیباترینم، سبدی پر از طاووس سفید و قلبی از احساس، همه تقدیم تو باد.

 

ای تنها دلیل رد کردن هر دلیل و ای تنها بهانه آوردن هر بهانه، دلتنگ توأم.

 

نازنین ترین، هیچ چیز با تو برایم آرزو نیست.

 

 ای که شبهایم روشن شده از ستاره وجود توست و دلم گرم از حضور مهربانت.

 

دوستت دارم.

 

 ای یگانه آشنای عشق برای طلیعه بیداری و ای تنها مالک سرزمین قلبم،

 

هرگز فراموش نخواهم کرد که سفر را از فصل تو آغاز کردم و در عشق تو خاتمه یافتم

 

دوستت دارم ماهی زیبای من ( سوگل )

نظرات 1 + ارسال نظر
سیب کوچولو دوشنبه 9 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 13:49 http://sibhavij.blogsky.com/

سلام سلام...
میبینم که... هی پشت سر هم واسه سوگولت آپ میکنی...خیلی قشنگه...ادامه بده!
شاد باشین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد