هر دم

 

مرا  می بینی  و  هر دم  زیادت  می کنی  دردم          تو  را  می بینم  و  میلم  زیادت می شود هردم

 

به سامانم  نمی پرسی  نمی دانم  چه  سر  داری     به  درمانم  نمی کوشی ،  نمی دانی  مگر  دردم

 

نه راه است اینکه بگذاری مرا برخاک و برگردی                گذاری  آر و بازم  پرس  تا  خاک  رهت  گردم   

 

ندارم دستت از دامن، مگر در خاک و آن  دم  هم            که بر خاکم  روان  گردی، بگیرد  دامنت  گردم 

 

فرو  رفت از غم عشقت دمم، دم  می دهی تا کی       دمار از  من  بر آوردی ، نمی گویی  بر آوردم

 

شبی  دل  را  به تاریکی، ز زلفت باز می جستم          رخت  می دیدم  و جامی حلالی  باز می خوردم

 

کشیدم  در برت  ناگاه  و شد  در  تاب  گیسویت           نهادم  بر لبت  لب را و جان  و  دل  فدا  کردم

 

توخوش میباش باحافظ برو گو خصم جان می ده           چو گرمی ازتو میبینم چه باک از خصم دم سردم         

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
سیب کوچولو سه‌شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:26 http://sibhavij.blogsky.com/

خیلی قشنگ بود.
یه بار با مولانا فال بگیر...نمیدونی مولانا چه دنیاییه...
به امتحانش می ارزه ... شاید جواب داد! (چشمک)

ریحانه جمعه 23 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 19:50 http://aseoon.persianblog.ir

سلام...من بعد از یه سال میام...یه اپ کوچولو کردم...شاید منو یادت نیاد...ولی من منتظرتم...راستی وبلاگت قشنگ شده...شعر هم خیلی زیبا بود...
موفق باشی...تابعد....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد