بوسه ...

 


بوسه یعنی لذت دل دادگــــی لذت از شب ، لذت از دیوانگـــی

 بوسه یعنی حس خوبه طعـــم عشق طعم شیرینی به رنگ سادگـــــی

 بوســـه یعنی آغازی برای ما شــــدن لحظه ی با دلبری تنها شـــــدن

بوســـه سرفصله کتاب عاشقـــی بوسه رمز وارد دلها شــــــــدن

بوسه آتش می زند بر جسم و جان بوسه یعنی عشق من با من بمان
 

نظرات 2 + ارسال نظر
از تبار درد دوشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 20:56 http://www.tandis-tanhaee.blogsky.com

سلام.....
خوبی پویا جان ؟
جالب بود
جالب تر اینکه میبینم که خیلی وقته داری می نویسی
خوشحالم
منم یکی از اولیمن کاربرای بلوگ اسکای بودم اما خدم خریت کردم و حدود یه سال قبل وب قبلیمو حذف کردم...
خوشحال میشم به منم سر بزنی و نظرتو درباره تبادل لینک بگی..

ماندانا سه‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 15:55

خوب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد