به خداوندی خدا دوستت دارم


ای تو فرشته قلب شکسته من ، ای تو گلدسته این دل عاشق من


به خداوندی خدا دوستت دارم

ای تو زیباترین زیبایی ، ای رویای بیداری

به خداوندی خدا دوستت دارم

ای بیقرار دلم ، ای تک درخت دشت سرخ قلبم ،

به همین لحظه های مقدس عشق قسم دوستت دارم

ای آنکه چشمت بارانی است ، ای تو که روحت شادابی است ، و

رگهایت از خون محبت جاری است


به آن کعبه مقدس عشق قسم دوستت دارم

ای مست این جان خسته من ،
 
ای چشمه جوشان این قلب بی طاقت من ، ای مهتاب این

شبهای بی تابی من به آن

چهره مقدس عاشقانه ات قسم دوستت دارم

ای ساحل امیدم ، ای موج بی قرارم ، ای کوه پر غرورم ،

ای سبزی بهارم به همین چشمان

پر اشکت قسم دوستت دارم

ای زندگی من ، ای آغاز من ، ای سرآغاز من ، ای فردای من

به همان لحظه دیدارمان قسم دوستت دارم

نمی دانم کلمه مقدس دوست داشتن را چگونه بیان کنم تا تو باور کنی که

دوستت دارم

بیشتر از هر زمانی ، بیشتر از هر لحظه ای تو را میخواهم و برای

دیدنت بیشتر از هر لحظه ای بیقراری میکنم


نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 19:53

سلام عزیزم
خیلی دوست داشتم این متنتو مرسی که واسم نوشتی
خوب و خوش باشی
قربونت برم
بای

من یکی مجنون دیگر در ژی لیلای خویشم جمعه 11 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 22:46

سلام...دلم نیومد نظر ندم ..وبلاگ بسیار زیبایی دارین ..حرفات به دل می شینه ..موفق باشی و سربلند

فائزه شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 13:10 http://www.shabnametanhaee.blogsky.com

امیدوارم عشق و دوست داشتنت تا ابد همین جور شعله ور

باقی بماند * با آزوی موفقیت واسه هر دو تاتون*بای*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد