محتاج تو


دستان من محتاج هزاران ستاره است
امشب تا سحر منتظر می مانم.


تا تو صدایم را بشنوی  ... 
تا نگاه من در نگاه تو غرق شود.


دستان من محتاج دستان تو است 
تا به جاده اطمینان برسد.


یادت را به من هدیه کن 
تا در کوچه های بن بست ضجه نزنم.


یادت را به من بیا موز 
تا قفل درهای بسته را با کلید عشق تو باز کنم.


دستا ن من محتاج یاد تو است 
یاد تو...نور...خورشید...مهربانی...


امشب یادت را در رگهایم جاری کن  ...


 که من محتاج تو هستم

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 7 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 15:00

ویدا شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:48 http://vida64.persianblog.com

اول سلام..بعدشم کی می گه من خاطرتو خیلی می خوام ؟ شعرت زیبا بود اما ای ناقلا یه چی نوشتی که به دل همه دوست دخترات سازگار باشه دیگه از همه نامخ بردی ... ستاره و سحر و هدیه و خورشید و اوووووووو چه خبره پسر یواشتر ....

مانی شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 19:56

mikham begam po0ya jan khaste nabashi karet mesle hamishe kho0be vali in az hame behtare super stare tamame matalebete chon vaghean besh mohtajim be eshgh va va va do0stet daram bye azizam barat arezo0ye movafaghiyat mikonam ok bay

الهه یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 02:52

سلام
چقده محتاجی تو بدتر از من!!
موفق باشی

مسعود یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 17:26

سایتت اخرش من که حال کردم امیدوارم موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد