زمانه ما......

 

نمانده چرا در زمانه رنگ مهر و وفا عشق و صدق و صفائی


خدایـــا، خدایـــا، خدایـــا

کشد به کجاکار اهل صفا ای رقم زن ما تابه کی ناروائی


خدایـــا، خدایـــا، خدایـــا

کجا بگریزم که غم نشناسد نشان مرا چه چاره کنم تا زمانه بفهمد زبان مرا

غمم به سرو آتشم به دل و بسته لب ناله کردم دلی نشود تا خبر زغمم نیمه شب ناله کردم

به جلوه همی در دل جمع خوبان نشسته توئی به شکوه همی در پی عمر کوته فتاده منم

به خنده همی دامن از دست یاران کشیده توئی به گریه همی سر به دامان صحرا نهاده منم

دگر چه بود لطف این زندگانی تهی چو شود ساغر مهربانی

نمانده چرا در زمانه ما رنگ مهر و وفاعشق و صدق و صفائی


خدایـــا، خدایـــا، خدایـــا

نظرات 3 + ارسال نظر
تندیس تنهایی جمعه 31 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 00:59 http://Tandis.parsiblog.com

سلام .. دیگر زمان ، زمانة «مجنون» نیست / «فرهاد» در بیستون مراد نمی جوید / زیرا بر آستانة «خسرو» /
بی تیشه ای به دست کنون سرسپرده است / در تلخی تداوم و تکرار لحظه ها / آن شور عشق / عشق به «شیرین» را / از یاد برده است / تنهاست گردبادِ بیابان / تنهاست / و آهوانِ دشت / پاکانِ تشنگانِ محبت / چه سالهاست / دیگر سراغ «مجنون» / آن دلشکسته عاشق محزونِ رام را / از باد و از درخت نمی گیرند / زیرا که خاک خیمة «ابن سلام» را / خادم ترین و عبدترین خادم / «مجنون» دلشکستهء محزون است / در عصر ما / عصر تضاد ، عصر شگفتی / «لیلی» دلالة محبت «مجنون» است!! / ای دست من به تیشه توسل جو / تا داستان کهنة «فرهاد» را / از خاطرات خفته بر انگیزی / ای اشتیاق مرگ / در من طلوع کن / من اختتام قصة مجنونِ رام را
اعلام می کنم .. وبلاگ جالبی داری .. یا علی

سهیل شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:06 http://loveyou.blogsky.com

سلام داداش گلم . خوبی . قشنگ بود . مثل همیشه :) گفتم نظر بدم نگیری منو بزنی . دوست دارم پویا جون

حوریا چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 15:47 http://sotokor.blogsky.com

سلام خوبی منم خوبم . آدمو غیرتی می کنی دیگه دلت می یاد نظر ندی نه من یکی که دلم نمی یاد
امروز افتادم تو کارش نظر دادنم چه کیفی داره
قربونت حوریا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد