کجای این جنگل

کجای این جنگل شب ،پنهون میشی خورشیدکم پشت کدوم سدسکوت ، پر میکشی چکاوکم

چرا به من شک میکنی، من که منم برای تو لبریزم از عشق تو و سرشارم از هوای تو

دست کدوم غزل بدم ، نبض دل عاشقمو پشت کدوم بهانه باز ، پنهون کنم هق هقمو

گریه نمی کنم نرو ، آه نمی کشم بشین حرف نمی زنم بمون ، بغض نمی کنم ببین

نوازشم کن و ببین، عشق می ریزه از صدام صدام کن و ببین که باز، غنچه میدن ترانه هام

اگر چه من به چشم تو،کمم ،قدیمیم ،گمم آتشفشان عشقم و دریای پرتلاطمم

نظرات 6 + ارسال نظر
مهتا دوشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 23:38

سلام پویا جان
طبق معمول همیشه عالی بود راستی اگه همیشه از این تیپ شعرا بدی خیلی خوبه ها در هر صورت همیشه همه شعرات عالی و قشنگه. قربانت م

سلام
چشم حتما
فعلا خدانگهدار

سهیل چهارشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 11:45 http://loveyou.blogsky.com

سلام داداشی خوبی خیلی قشنگ بود . آفرین پسر گل

مرسی داداشی
فدات شم
خدانگهدار

سعد پنج‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 20:28 http://msa730.persianblog.com

سلام ||زیبا بود||لذت بردم

سلام
مرسی لطف داری
خدانگهدار

شیما سه‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 19:34

این هم خیلی باحال بود.
ممنونم.

سلام
خواهش می کنم
خدانگهدار

الهه نار جمعه 21 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 18:17

من تازه اومدم و می خوام خیلی بیشتر اشنا بشم با ذوستان و وب لاگت

آی سان جمعه 21 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 19:24

سلام پسر بااحساس خوب بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد