فاصله ها

دستامون اگر که دوره دلامون که دور نمیشه

دل من جز با دل تو با دلی که جور نمیشه

تو میخوای مرمر قلبت آب شه تو گرمای عشقم

دلت از سنگه عزیزم سنگی که صبور نمیشه

فاصله ها ، فاصله ها اونا به من برسونید

فاصله ها ، فاصله ها درد منو نمیدونید

فاصله ها ، فاصله هااونا به من برسونید

فاصله ها ، فاصله هادرد منو نمیدونید

بردن اسم تو از یاد کاریه که خیلی سخته

دل تو نقش یه قلبه تو آغوش درخته

تو دلم همیشه جاته همیشه دلم باهاته

تو دلم همیشه جاته میشه دلم باهاته

یاد من هر جا که باشی مثل سایه پا به پاته

فاصله ها ، فاصله هااونا به من برسونید

فاصله ها ، فاصله ها درد منو نمیدونید

فاصله ها ، فاصله ها ونا به من برسونید

فاصله ها ، فاصله ها رد منو نمیدونی

نظرات 9 + ارسال نظر
سهیل چهارشنبه 25 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 15:06 http://loveyou.blogsky.com

سلام خوبی پویا جون . اول .. خیلی قشنگ بود مثل همیشه مثل خودت . مثل همه چیزهایی که خدا بهت داده . راستی خیلی دوست دارم بهت گفته بودم . ویدا هم آپدیت کرده وقت کردی بیا خوشحال میشیم مرسی..داداشی تو سهیل

سلام
ممنون داداشی
دل به دل راه داره
خدانگهدار

ویدا چهارشنبه 25 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 15:44 http://206onweb.persianblog.com

چه جالب منم همین نظر رو دارم ... فاصله ها فاصله ها ما رو به هم برسونید ... اما نمی رسونن که ... اه اه عجب فاصله های لعنتی ای .... اما این شعر رو خیلی دوست دارم دمت گرم خوش سلیقه ایا ....

سلام
خوبی ممنون از نظرت
بازم سر بزن
خدانگهدار

رضا پنج‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 12:19 http://www.didar.blogsky.com

سلام . مرسی . مرسی مرسی . خوب بود . ماشالله .

سلام
مرسی زنده باشی
بازم سر بزن
خدانگهدار

مینا شنبه 28 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 16:21

سلام خوبی واقعا قشنگ بود مثل همیشه

سلام
ممنون مرسی
خدانگهدار

یاسر یکشنبه 29 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 18:01

سلام
اشعارتون حرف نداره
موفق باشین

سلام
ممنون لطف داری
فعلان خدانگهدار

ممی جون سه‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1383 ساعت 19:10

پویا جان لذت بردم.دمت گرم.خیلی توپ بود.
... ای روزگار

سلام
قربونه ممی جون
چه خبر
خوش می گذره
میبینمت خدانگهدار

مینا چهارشنبه 2 دی‌ماه سال 1383 ساعت 16:21

واقعا زیبا بود
ولی باید هم عاشق بود همدوست داشت

سلام
اره درست میگی
فعلا خدانگهدار

سحر چهارشنبه 9 دی‌ماه سال 1383 ساعت 16:28

عالی بود امید وارم همیشه تو کارات موفق باشی باور کن این قشنگترین وب لاگی بوده که من تا به حال دیدم

سلام
مرسی واقعا لطف داری
فعلا خدانگهدار

بهاره جمعه 23 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 19:58

بنظر منم خیلی قشنگ بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد