بگذریم ازین تـــــــــرانه های درد

 

بگــــذریم از این تـــــــرانه های درد بگــــــذریم ازین فسانه های تلخ

بگــــذر از من ای ستاره شب گـذشت قصه ی سیاه مردم زمین

بســـــته راه خــــــــواب ناز تو می گــــــــریزد از فغان سرد من

گوش از تـــــــرانه بی نیاز تو

ای که دست من به دامنت نمی رســـــــــد اشک من به دامن تو می چــــــکد

با نســـــــیم دلکش ســحر چشم خسته ی تو بسته است

بی تو در حصار این شب سیاه عقده ی گریه ی شبانه ام در گلوله شکسته می شود

شـــــــــــــــــب بـــــــــــــــخیر

نظرات 5 + ارسال نظر
آرش چهارشنبه 11 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 14:42 http://www.arashk.blogsky.com

سلام..............

سلام
ممنون
خدانگهدار

الناز چهارشنبه 11 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 15:47

خیلی با حالین...........

سلام
ممنون شما به ما لطف دارین
خدانگهدار

سهیل پنج‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 10:19 http://loveyou.blogsky.com

روز ها گر رفت گو رو باک نیست . تو بمان ای که همچو تو .... خوبی . می خواستم ادای تورو دربیارم ولی نمیشه و من همون از عشق بگم بهتره . آتش است این بنگ نای و نیست باد هر که این آتش ندارد نیست باد . قربونت ..سهیل . تو ارکاتم ادت کردم . بازم قربونت

سلام
ممنون اقا سهیل شما همیشه به ما لطف داشتین
مرسی که سر زدی
خدانگهدار

مینا شنبه 28 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 16:23

عالی بود

سلام
مرسی لطف داری
خدانگهدار

الناز جمعه 18 دی‌ماه سال 1383 ساعت 12:56

خیلی بی مزه بود..................

سلام
مرسی لطف داری
خدانگهدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد