ی
ک روز بســــــــــــــــیار قـــــــشنگ


امروز روزخیلی خوبی برای منه خوب حداقل تاالانش که خوب بوده

فقط امیدوارم بعد از این هم به این خوبی باشه که الان هست

یک سال پیش درست در همین روز بود که با تو اشنا شدم

الان یک سال شده که با هم دوستیم و تا اینجاش اینو میدونم که من خیلی دوست دارم و بهت وابستم

دیدی چه قدر زود گذشت همانطور که من بهت گفتم

دلم می خواهد و آرزودارم از این به بعدش باز هم به من اعتماد کنی

همان طور که تا الانش به من اعتماد کردی و اینو هم می دونم بخاطر من چه کارا کردی

در اخر امیدوارم هر دو قدر همو بدونیم من که میدونم ان شاالله تو هم میدونی

ونخواهی گذاشت به این راحتی همدیگر رو از دست بدیم و تنها بمونیم

فقط می خواستم بگم که این روز قشنگ همیشه یادم هست عزیزم

در ضمن بهتر بدونی که خیلی دوست دارم و همین جا هم به همه میگم

که عاشقتم همیشه و هر جا توی دل من جای داری

به امــــــــــــــــــــــید آینده و توکــــــــــــــــل به خــــــــــــــــــــدا

نظرات 12 + ارسال نظر
سهیل جمعه 1 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 12:41 http://loveyou.blogsky.com

سلام خوبی داداشی یادت باشه ها من همیشه می یام نظر می دما یه نمه تو هم بیا وبلاگ ما :) بازم عالی بود مثل همیشه

سلام
چشم همین الان میام
ممنون که سر زدی
خدانگهدار

مهتا جمعه 1 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 14:28

سلام پویا جان
امیدوارم که این ۱سال دوتا صفر جلوش اضافه بشه
خوش باشید با هم و تا همیشه در کنارهم روزهارو سپری کنید

سلام
منم امیدوارم
اگه خودش بخواد که میشه تا ببینیم چی میشه
خدانگهدار

نوید یکشنبه 3 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 09:52 http://ExE.BlogSky.Com

سلام پویا جون خوبی عزیز ؟ امیدوارم که تو تمامی مراحل زندگی مثل همین مرحله ( پیدا کردن عشقت ) موفق باشی و هیچ غمی نداشته باشی . پیروز و سر بلند باشی یه سری هم به من بزن خوشحال میشم و اگر مایلی تبادل لینک کنیم . منتظرم . بیا !

سلام
مرسی امیدوارم شما هم موفق باشی
تا بعد خدانگهدار

ویدا یکشنبه 3 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 17:54 http://206onweb.persianblog.com

سلام پویا..ای یکی دیگه خداوکیلی متن خیلی باحالی بود..آخه یکی نیست از این متنا واسه من بنویسه ....:دی ..دوستای من هم عین خودم خلن(دور از جون)من که بلد نیستم از این متنا برا طرف بنویسم درنتیجه اونم بلد نیست دیگه(منطقیه دیگه)

سلام
پس دوست پسر شما چی کارست
بعدشم اگر برای خانومی خودم ننویسم برای کی بنویسم
تا بعد خدانگهدار

سهیل یکشنبه 3 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 19:31 http://loveyou.blogsky.com

بازم عالی بود

سلام
بازم مرسی که سر زدی
تا بعد خدانگهدار

علی دوشنبه 4 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 09:33

سلام پویا جان
این نوشته هات خیلی باحال بود من واقعا شگفت زده شدم
قربانت علی

سلام علی جان
ممنون نظر لطفته عزیز
تا بعد خدانگهدار

مینا دوشنبه 4 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 11:35

واقعا قشنگ بود خیلی دوست دارم از نزدیک ببینمت

سلام
خجالت نمی کشی
حالا خوبه سالگرد دوستیمونه ها میگی دلم می خواهد ببینمت
تا بعد خدانگهدار

یه اشنا دوشنبه 4 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 16:17

سلام پویا جان
خدایی عجب دوست عتیقه ای داری که قدر تو رو نمیدونه
ولی به هر حال منم تبریک می گم
موفق و پیروز باشی
دوستت دارم
بای

سلام یه آشنا جونم
خیلی دوست دارم حق نداری با خودت اینجوری حرف بزنی الان دعوات کردم
منم تبریک میگم خوشگلم شما هم موفق باشی
من عاشقتم عزیزم خیلی دوست دارم
خدانگهدار

مینا چهارشنبه 6 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 12:50

سلام من نمیدونم تو کی هستی ولی نوشته هاات عالی

سلام
ممنون چرا نمی دونی من کیم
من پویام
خدانگهدار

مینا سه‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 11:36

من خیلی دوست دارم شما و نوشتههاتون عالی بود

سلام
به من لطف داری
بازم سر بزن
خدانگهدار

عادل پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 12:37

با یک بار کلیک کرد ن عاشق سایت شما شدم ولی حیف که نمی تونم همیشه کلیک کنم ولی واقعا شاهکار می کنید

سلام
ممنون شما به ما لطف داری
بازم سر بزن
خدانگهدار

مینا چهارشنبه 27 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 12:32

سلا م منم روست رارم و عاشقتم

سلام
این حرفا رو نزن
بابا زشته
اینجا جاش نیست
فعلا خدانگهدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد