بذار دستات رو رو دستــــــــــم


بذار دستات رو رو دستــــــــــم به چشمونم نگاه کن لبـــــــان خشـــــــک و سردم را

به یـــــــک بوسه بهاری کن سرت را همچـــــــــــو عاشق ها به روی سینه ام بگذار

صـــــــدای قلبم رو شــــــــنو که می خــــــــواهد تو را بســـــــــــیار

نگــــــــــــــو دیره نگــــــــــــــــــو دیره که ایـــــــن دل بی تو می میره

بگــــــــذار با اشـــــــــــــک چـشمونم بهار تازه ای سـازم

گلـــــــــــــهای پرپر دل را به زیــــــــر پات بیندازم

بگــــــــذار در خلوت شبـــــــها در آغوشت پناه آرم

چـــــــــشام ُ تا سحـــــــر خیره به رخــــــــــــــسارم نگه دارم

سحر کن امشـــــب رو با من که من خامــــــــــوش و تاریــــــــــکم

بــــگو با من که من بی تو درون ســـــــینه می میرم

بمــــــــــــون با من که من بی تو درون ســـــــینه می میرم

 

نظرات 7 + ارسال نظر
انیشتین پنج‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 13:30 http://anishtain.persianblog.com

اصلا بهت نمیاد عشقی بنویسی!!!‌ایول!

سلام
مگه من چمه
ممنون از نظرت
خدانگهدار

ویدا پنج‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 23:19 http://206onweb.persianblog.com

سلام به شما بلاگ اسکایی ها تبریک می گم که دوباره روبه راه شدین... شعرت خیلی قشنگ بود ... چی بگم دیگه ؟عادت به پرحرفی دارم باید حتماً سه چهار خط حرف بزنم ..اما ولش حسش نیست...موفق باشی ..بای

سلام
ممنون چه خوبب که پر حرفی
چه خبر؟
بازم مرسی
خدانگهدار

سارا شنبه 18 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 07:55 http://nacl.blogsky.com

سلام

سلام
خداحافظ

سینا شنبه 18 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 11:53

سلام
فقط امیدوارم موفق باشی

سلام
منم امیدوارم شما موفق باشی
خدانگهدار

سهیل شنبه 18 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 13:00 http://loveyou.blogsky.com

سلام خوبی قشنگ بود مثل همیشه وقت کردی بیا پیشم ممنون

سلام
ممنون چشم حتما میام
خدانگهدار

یه اشنا دوشنبه 4 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 16:21

جان من اینقدر لوسش نکن مگه شما چی کم داری که میگی لایق نیستم و اینا
شایدم اون لیاقتت رو نداره
بای

سلام خوشگلم
لوسش می کنم چون دوسش دارم
بعدشم لیاقت داره خیلی هم بیشتر شاید من لیاقتشو نداشته باشم
دوستت دارم
خدانگهدار عشق من

مینا سه‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 11:32

خیلی عاشقانه بود

سلام
ممنون عاشق عاشقانه می نویسه دیگه
خدانگهدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد