هرگــــــــــــــــــــــــز نخواســــــــــــــــــــتم

هرگز نخواستم که تو رو با کسی قسمت بکنم یا از تو حتی با خودم یه لحظه صحبت بکنم

هرگز نخواستم که به داشتن تو عادت بکنم بگم فقط مال منی به تو جسارت بکنم

اینقدر ظریفی که با یک نگاه هرزه می شکنی اما تو خلوت خودم تنها فقط مال منی

هرگز نخواستم که به داشتن تو عادت بکنم بگم فقط مال منی به تو جسارت بکنم

ترسم اینکه رو تنت جای نگاهم بمونه یا روی پیشه ی چشات غبار آهم بمونه

تو پاک و ساده مثل خاک حتی با بوسه میشکنی شکل همه آرزوهام تجسم خواب منی

حتی با اینکه هیچکس مثل من عاشق تو نیست پیش تو آیینه ی چشام حقیر لایق تو نیست

 

حــــــــــــــــــــــــــــــــــــقیر لایـــــــــــــــــــــــــــــــق تو نیســـــــــــــــــــــــــــت

سیاوش قمیشی

نظرات 7 + ارسال نظر
مژده یکشنبه 5 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 16:41 http://mojdeh-tanhaee.blogsky.com

سلام
خیلی باحالی
خوش باشی
بای

سلام
باحالی از خودتونه
خدانگهدار

ویدا یکشنبه 5 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 20:27 http://loveyou.blogsky.com

سلام...خوبی؟ بابا ای ول ... منم این شعرو خیلی دوست دارم اما آهنگش بهتره ..یعنی کلاً با هم جور میان دیگه ... چطوری حالا یا نه ؟ چه می کنی با درسا ؟ می گما حیف این دفه اول نشدم ... دلم شکست ... می شه یه کاری کنی از این به بعد من همش اول شم ؟ به سوگول هم سلام برسون ...فرصتی نشده که توی نت ملاقاتش کنم ... خودتم پیدات نیست ... کجایی بابا ... با تونبودم با بابام بودم :دی... ئای چقدر حرف زدم ... خب من می رم فعلاُ ..راستی این آپدیتم توی بلاگ اسکای هست ...وقت کردی بخونش ... بابای

سلام
منم شعر ها رو دوست دارم
تابلو چرا اسم میبری
فعلا خدانگهدار

سونیا دوشنبه 6 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 00:50 http://soniya.blogsky.com

سلام عزیز . ممنون از لطفت . شعر زیبایی بود .
دلم هوارتا گرفته ست . این شعر هم قشنگه البته بعضی جاهاش دیگه شورش کرده . .......
شاد باشی و همیشه سلامت

سلام
چرا دلت گرفته؟
لطف داری
خدانگهدار

مهتا جمعه 17 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 16:59

سلام پویا جان
طبق معمول همیشه بازم حرف نداری
مرسی بابای

سلام
خوبی
معلوم که حرف نداره
چون واسه عشقم می نویسم
خدانگهدار

سینا دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 00:29

سلام عزیز
پس چرا تنوعی به بلاگت نمیدی؟

سلام
ممنون که سر زدی سینا جان
چه تنوعی؟
خدانگهدار

میلاد جمعه 8 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 16:17

salam bad nabod vale akashk bhtar bsheh

نگار شنبه 9 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 15:53

aliye kheyli bahali hameye ghesmatash khoob bood
bye
movafagh bashid

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد