در کوی تو

در کوی تو مستانه می افتم و می خیزم دلداره و دیوانه می افتم و می خیزم

من مست و پریشانم می نالم و می مویم سر هوش ز پیمانه می افتم و می خیزم

تا انکه تو را یابم می گردم و می جویم پس بر در ان خانه می افتم و می خیزم

چون شمع شب عاشق می سوزم و می سازم و می گریم از عشق چو پروانه می افتم و می خیزم

گر دست دهد روزی تا خاک رهت گردم در پای تو جانانه ما افتم و می خیزم

گفتی زجان برخیز در ملک عدم بنشین زیندوست که مستانه می افتم و می خیزم

من مست قدح نوشم از چشم تو مدهوشم سلانه به سلانه می افتم و می خیزم

دیوانه ی روحت من چون گرد به کویت من ای دلبر فرزانه می افتم و می خیزم

باز ای و گر نه می هستی ز کفم گیرد اینسان که به میخانه می افتم و می خیزم

نظرات 11 + ارسال نظر
ویدا دوشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 12:29 http://vida64.persianblog.com

سلام..بابا من دیروز اومدم اینجا یه تومار نوشتم کامپیوترم قاط زد ... آخه این انصافه ؟ راستی می خواستم بهت بگم بابااااااا بی خیال...اهان اینم می خواستم بگم .... شاعر ...راستی یه چیز دیگه هم می خواستم بگم آخه من عادت ندارم کم حرف بزنم بذار بگم که عقده ای نشم... ببین یه گله ازت داشتم هیچوقت نمیای یه سری به من بیچاره بزنی ... بعدم اینکه من شعرا رو می خونم جز اینکه بگم قشنگ بودن حرفی ندارم ... یه پیشنهاد هم دارم برات اونم اینه که ...نمی دونم چیه حالا روش فکر می کنم ..فعلا بابای

ســـــــــــــــــــــلام
که می خواهی بگی خیلی باحالم
اما نه جالبی
به پای بعضی ها جوان بمونی
مــــرسـی از نــظرت
ممنون که سر زدی بازم از این کارا بکن لطـــــــــــــفاُ
خدانگهدار

[ بدون نام ] دوشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 16:54 http:///www.noxious-stinger.blogsky.com/

بابا ای ووووول شما دست ما پیر مردا رو از پشت بستین که!!!!

ســـــــــــــــــــــلام
نه بابا این حرفا چیه
مــــرسـی از نــظرت
ممنون که سر زدی بازم از این کارا بکن لطـــــــــــــفاُ
خدانگهدار

مژده سه‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 14:33 http://mojdeh-tanhaee.blogsky.com

سلام
مرسی که به من سر زدی
خیلی زیبا نوشتی
امیدوارم هر روز موفق تر از امروز باشی
خوش باشی
مژده

ســـــــــــــــــــــلام
خواهش می کنم
مــــرسـی از نــظرت
ممنون که سر زدی بازم از این کارا بکن لطـــــــــــــفاُ
خدانگهدار

سارا چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 11:26 http://dailynotes.blogsky.com

عشق نمایاندن دل است.به هر شکل و به هر وسیله.

ســـــــــــــــــــــلام
شاید با تو هم عقیده
مــــرسـی از نــظرت
ممنون که سر زدی بازم از این کارا بکن لطـــــــــــــفاُ
خدانگهدار

[ بدون نام ] چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 19:48

salam pouya joon khoobi
khaili mamnoon ke be man sar zadi
man ke vaghean delam nayoomad nazar nadam
shere vaghean ghashangi bood o pot az mani
movafagh bashi
manam update kardam khoshhal meesham behem sar bezani
bye

ســـــــــــــــــــــلام
اولا ادرس دوباره اشتباه بود
برای همین من پاک کردم
دوما هم چشم حتما میام
مــــرسـی از نــظرت
ممنون که سر زدی بازم از این کارا بکن لطـــــــــــــفاُ
خدانگهدار

گیان پنج‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 07:16 http://sepy.blogsky.com

ممنون از امدنت ......به چشم لینک را هم درست میکنم

ســـــــــــــــــــــلام
مم الان لینکت رو میزارم
مــــرسـی از نــظرت
ممنون که سر زدی بازم از این کارا بکن لطـــــــــــــفاُ
خدانگهدار

نگین پنج‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 08:46

موفق باشین

ســـــــــــــــــــــلام
شما هم موفق باشی
مــــرسـی از نــظرت
ممنون که سر زدی بازم از این کارا بکن لطـــــــــــــفاُ
خدانگهدار

امیر - پاتوق جمعه 30 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 23:38 http://patogh.blogsky.com

سلام ...
این شعرت هم قشنگ بود . یکی که خیلی خوشش اومده بود .

ســـــــــــــــــــــلام
راستشو بگو کی خوشش اومده بود
مــــرسـی از نــظرت
ممنون که سر زدی بازم از این کارا بکن لطـــــــــــــفاُ
خدانگهدار

فاطمه یکشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 07:53 http://mydesert.persianblog.com

سلام دوست عزیز . مرد راه عشق اسم خیلی جالبیه ولی همه بیابانها مدتهاست بی مجنون هستند . مگه نه ؟

ســـــــــــــــــــــلام
اصلا با نظر شما موافق نیستم
مــــرسـی از نــظرت
ممنون که سر زدی بازم از این کارا بکن لطـــــــــــــفاُ
خدانگهدار

باران چهارشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 16:54

از دیدین شعرات لذت بردم. مرسی عالی بود
دلم خیلی میخواست بتونم همه دردو دلهامو بگم
من عاشق عشقی بودم که رها شد
الان بعد از خوندن شعرات داغ دلم تازه شد

سلام
ممنون از نظرت
ببخشید که ناراحتت کردم
خدانگهدار

باران چهارشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 16:56

تو اهل چت هستی یا نه

سلام
خیلی کم
چطور مگه
خدانگهدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد