فقط برای تو

برای تو می نویســـــــــم برای جوانــــــه هایت

برای قامت نازک خیال برای عشقی که در سینه ی تو می روید

برای تو می نویسم برای عشقم ، وجودم ، هستیم

برای سرو خانه ام که در زیر سایه اش به آرامش می نشینم

برای تو می نویسم برای چشم های روشنت

برای جهانی که از نگاه تو می شـــــــــکفد

و فردا که با نام تو از افق بر می آید

من برای توست که می نویسم

من فقط ، من فقط برای تو می نویسم


نظرات 3 + ارسال نظر
سوگل پنج‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 19:35

سلام
میبینم که این شعر به سبب وجود اسم من زیبایی خاصی داره
نه شوخی می کنم همه ی شعرات قشنگند
خوش به حال سوگلت
موفق باشی
بای

سلام
چه جالب اسمه شما هم سوگله
نکنه شما سوگلی من باشی
شیطونک منی پس
قربونت برم
خدانگهدار

ویدا دوشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 13:40 http://vida

سلام...دلم نیومد..منم که حساس... بابا همه فن حریفی پویا...تبریک می گم به سوگل که یکی عین پویا دوسش داره (هندونه ها رو بار بزن بعدن باهام حساب کن ) دیگه اینکه بازم می گم با این آهنگم اومدم ...یهنی حال اومدم...زیباست..موفق باشی

سلام
ممنون از نظرت آره اگه بدونی چقدر دوسش دارم
هندونه اینام نیست داد می زنم دوسش دارم
مرسی از نظرت خدانگهدار

ویدا دوشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 14:02 http://206onweb.persianblog.com

بابا هندونه رو که به تو نگفتم که ...هندونه هایی که من برات بار زدمو می گم ..که چه پسر خوبی هستی چه باحالی و اینا... وگرنه بر منکرش لعنت ... تو داد نزنی هم ما می دونیم دیگه ....

سلام
اهان از اون جهت میگی
ممنون از نظرت
خدانگهدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد