آن روز که با تو بــــــودم و امروز بــــی توام


آن روز که با تو بودم بی تو بودم و امروز که بی تو هستم با توام

هان چه حاصل شد از آشنایی ها که پس از ان بود جدایی ها

من با تو چه مهربانی ها تو با من چه بی وفایی ها

من و از عشق راز پوشیدن تو با عشوه و خود نما یی ها

در دل سرد سنگ تو نگرفت اتش این سخنسرایی ها

چشم شوخ تو طرفه ی تفسیری است اشکارا بر بی حــیایی ها

مهر روی تو جلوه کرد و دمید در شب تیره روشنایی ها گفته بودم که دل به کس ندهم

تور بودی و به دل ربایی ها چون در ایینه روی خود نگری می شوی گرم خود ستایی ها

موی ما هر دو شد سپید و هنوز تویی و عاشق ازمایی ها

شور عشقت شراب شیرین بود ای خوشا شور اشــــــنایی ها

نظرات 5 + ارسال نظر
امير - پاتو&#160 پنج‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 17:13 http://patogh.blogsky.com

خيلی قشننگ بود

سلام
ممنون فقط همین رو میه گفت لطف داری
خدانگهدار

سارا یکشنبه 28 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 04:22 http://nacl.blogsky.com

salam
masle hamishe ghashang bod
bye

سلام
ممنون اون که معلومه همیشه قشنگه
خدانگهدار

یه اشنا چهارشنبه 31 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 21:34

سلام
من که میدونم تو کی هستی
دوست دارم
خدانگهدار

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 18:04

بابا بی خیال خیلی عاشقانست

سلام
ممنون خوب معلومه که عاشق عاشقانه می نویسه
خدانگهدار

میلادـتنها جمعه 23 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 19:34

میلادـتنها
خیلی توپ بود دمتون گرم
جمعه ۲۳ مرداد ۵:۳۱

سلام
تو دیگه چرا..............؟ فدات شم
خدانگهدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد