ای مهربانتر از من با من


در دستهای توا کدام رمز بشارت نهفته بود ؟ که زمن دریغ کردی

تنها تویی مثل پرنده ها ی بهاری در افتاب مثل زمان قطره ی باران صبـــــــــــــــــحدم

مثل نسیم سرد سَحر ، مثل سِحِر آب ، آواز مهربانی تو با من ،

در کوچه باغهای محبـتت، مثل شکوفه های سپید سیب ایـثــــــــــــار سادگی است

افسوس! آیا چه کس تو را از من ماًیوس می کند ؟

کاش آن آیینه ای بودم که به هر صبح تو را می دیدم و می کشیدم

همه اندام تو را درآغوش با آنهمه تاب آنگه از باغ تنت

  می چیدم گل صد بوســـــــــــــــــــــــــــــــــــه ی نـــــــاب 

نظرات 8 + ارسال نظر
یاسر شنبه 20 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 10:10 http://manofereshte.blogsky.com

سلام. خسته نباشی. سر بزن اونورا

ســـــــــــــــــــــلام
مــــرسـی از نــظرت
چشم حتما میام
ممنون که سر زدی فدات شم
خدانگهدار

ویدا شنبه 20 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 14:32 http://206onweb.persianblog.com

دلم نیومد نظر ندما.... راستی شعر زیبایی بود از همه بهتر این آهنگ نیما بود که دفه ی قبل نبود ..... موفق باشی .... به ما سر نمی زنی ؟

ســـــــــــــــــــــلام
مــــرسـی نــظره لطفته اونم بود اما شما سریع رفتین
احتمالا و گوش نکردین
ممنون که سر زدی فدات شم
خدانگهدار

سارینا شنبه 20 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 15:38

kheyli khafan bodesh
afarin pesaram

ســـــــــــــــــــــلام
مــــرسـی
ممنون که سر زدی فدات شم
خدانگهدار

ارش یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 00:07

الی بود .ممنون.

ســـــــــــــــــــــلام
مــــرسـی از نــظرت
خواهش می کنم
ممنون که سر زدی فدات شم
خدانگهدار

رضا یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 10:33 http://www.didar.blogsky.com

سلام عزیرم خیلی قشنگ بود الان وقت ندارم بازم میام

ســـــــــــــــــــــلام
مــــرسـی هر وقت می خواهد دل تنگت بیای
ممنون که سر زدی فدات شم
خدانگهدار

سارا سه‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 03:26 http://nacl.blogsky.com

salam
bebakhshid dir omadam
ghashang bod vali man motevaghash nashodam dorost
chera????

ســـــــــــــــــــــلام
مــــرسـی چیش رو متوجه نشدی
ممنون که سر زدی فدات شم
خدانگهدار

سهیل سه‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 12:31 http://loveyou.blogsky.com

یه دفعه مثل یه شمع داشتی خاموش می شدی

اگه پروانه نبود فراموش می شدی

آره پروانه شدم که پرام سوخته شه

که آتیش عشق تو به دلم دوخته شه

که بسوزه پر و بالم که راحت بشه فکر و خیالم
سلام شعر قشنگی بود . چهارشنبه آپدیت می کنم مرسی سهیل

ســـــــــــــــــــــلام
مــــرسـی از شعر قشنگت
ممنون که سر زدی فدات شم
خدانگهدار

مسعوذ یکشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 18:47

سلام قرار بود که نام من رو هم تو لیست این باشه ولی شما ننوشتین . شما قول داده بودین که نام من هم تو لیست باشه ولی نیست؟؟؟؟؟؟؟ راستی وبلاقت هم خوب است.

ســـــــــــــــــــــلام
کدوم لیست منظورت هست
مــــرسـی از نــظرت
ممنون که سر زدی
بازم از این کارا بکن لطـــــــــــــفاُ
خدانگهدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد