کبوتر و آسمان


بگذار سر به سینه ی من تا که بشنوی اهنگ اشتیاق دلی دردمند را

شاید که بیش از این نپسندی به کار عشق ازار این رمیده ی سر در کمند را

بگذار سر به سینه ی من تا بگویمت اندوه چیست،عشق کدامست غم کجاست؟

بگذار تا بگویمت:این مرغ خسته جان،عمریست در هوای تو از اشیان جداست

دلتنگم انچنان که:اگر بینمت به کام، خواهم که جاودانه بنالم به دامنت

شاید که جاودانه بمانی کنار من، ای نازنین که هیچ وفا نیست با منت

تو اسمان ابی،ارام و روشنی، من،چون کبوتری که پرم در هوای تو

یک شب ستاره های تو را دانه چین کنم با اشک شرم خویش بریزم به پای تو،

بگذار تا ببوسمت ای نوشخند صبح، بگذار تا بنوشمت ای چشمه ی شراب،

بیمار خنده های توام بیشتر بخند خورشید ارزوی منی، گرم تر بتاب

نظرات 12 + ارسال نظر
مسعود یکشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 17:19 http://3tadoost.blogsky.com

شعر قشنگی بود .
از کی بود حالا !؟

سلام
از یکی بود حالا دیگه
ممنون که سر زدی فدات شم
خدانگهدار

سنگ صبور همیشه آن لاین امیر یکشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 22:07 http://www.lovehunter.persianblog.com

سلام دوست من .. خیلی ممنونم که سر زدی و خیلی بیشتر بابت آفی که گذاشتی راستی من ادت نکردم هنوز که همین الان این کارو می کنم.. موفق باشی .. ولی خودمونیما واقعا بلاگ محشری داری .. حالا کارت هم دارم بعدا میام سراغت .. یا علی .. امیر..

سلام
در خدمتیم داداشی
ممنون که سر زدی فدات شم
خدانگهدار

سونیا دوشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 07:27 http://soniya.blogsky.com

سلام . زیبا ود .
و دمت گرم . ولی کلی افه شاعری اومدی ها ؟؟؟؟؟؟؟؟ دی دونقطه ......

سلام
مرسی
ممنون که سر زدی فدات شم
خدانگهدار

سهیل دوشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 13:25 http://loveyou.blogsky.com

سلام پویا جـــــــــــــــــــــــــــــــــون خوبی .. خیلی حال کردم داداشی .. مثل همیشه قشنگ مگه میشه پویای گل ما شعر قشنگ نگه .. بازم برام پی ام بده .. خوشحال میشم .. سهیل

سلام
حالا یه وقت دیدی شد به دل نگیر
ممنون که سر زدی فدات شم
خدانگهدار

دخترک تنها دوشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 13:47 http://sepide.blogsky.com

سلام واقعا که زیبا بود ........ میشه منم این رو تو بلاگم بذارم؟ البته با ذکر نام ;)

سلام
البته چرا که نه
ممنون که سر زدی فدات شم
خدانگهدار

رها چهارشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 21:19

سلام
شعر خیلی قشنگی بود
خیلی خوشم اومد!!!!

پاسخ :
سلام
مرسی نظره لطفته
ممنون که سر زدی فدات شم
خدانگهدار

مهتا شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 01:30

سلام پویا جان کم پیدا شدی یادی نمی کنی ولی خدایی خیلی قشنگ و با حال بود واقعآ دمت گرم مرسی

سلام
هستم شما نیستی
ممنون که سر زدی فدات شم
خدانگهدار

یکتا دوشنبه 8 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 17:45

مرسی پویا جون شعر های قشنگی می نویسی!!!!!!!!!!!!
شعرهات رو کتاب کن بفروش !!

سلام
اخه بعضی هاش ماله کسای دیگه هست
فدات شم خدانگهدار

فتانه شنبه 9 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 17:11

شعر شما عالی بود

مرد تنها پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 14:30

سلام دوست عزبزم میتونم ازت خواهش کنم اهنگ تایتانیک و بزاری.ممنون

جعفر چهارشنبه 28 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 13:52

سلام.ممنون.شعر خیلی ناز بود (بگذار سر به .......) کاش ترانه ای که اقای قربانی از این شعر خونده رو میذاشتی واسه دانلود بازم ممنونم

سمانه چهارشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 00:43 http://ssht-83.persianblog.ir

این شعر رو باید با صدای علیرضا قربانی شنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد