خوشبختی

 
خوشبختی را باید شناخت

با تمام وجود احساسش کردبعد برای نگهداریش کوشش نمود

موقعی که تو را شناختم ان را هم شناختم

یعنی انعکاس نور خوشبختی را در چهره اش دیدم و

از همان روز برای نگهداریش کوشش نمودم

نظرات 3 + ارسال نظر
بهاررررر جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 14:53

سلام خوبی
وبت خیلی توپه
دوسش دارم
شعرات رمانتیک از تمامه جهاته
موفق باشی

سلام
ای بابا خجالت میدین ما رو
ممنون که سر زدی فدات شم
خدانگهدار

محمد یکشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 09:15

سلام
می خواستم بگم که سایت بحالی داری....
من از آهنگی که تو سایت بود خیلی خوشم اومد
فقط این یارو جادوگر خیلی ستم :)
مرسی به من میل بزن
خدافظظظظظظ

سلام
ممنون نظره لطفتونه
ممنون که سر زدی فدات شم
خدانگهدار

رضا دوشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 14:43 http://pesareshikamo.blogsky.com

سلام دمتون گرم
خسته نباشید من تو اینترنت دنبال کتاب کمدی الهی دانته گشتم ولی ژیدا نکردم اگه ممکنه سایتی که این کتاب با ارزش رو داره به من معرفی کنید
مخلصتون رضا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد