با من حرف بزن 

 

با من حرف بزن که نیازمند اندکی پند و اندرزم

تو در خاطر منی               من با تو احساس زنده بودن می کنم

من یکی درمیان میلیون ها نفر هستم

که به راههای قلبت کر می کنند                من حس می کنم

مرا بالا و بالاتر خواهند برد

به من نگاه کن چرا که من همیشه به تو نگاه کرده ام

دیگر بار شب خود را سرشار از ارزو می بینم.

از جاذبه و نوازش راز امیز تو

می دانم احساس تو نیز چنین است

ان یکی در میان میلیون ها نفر تو هستی

و میلیون ها نفر به سوی او

اما به موقعش من عاشق تو خواهم بود با احساسی که از درون می شکفد

و تو وقتی ان را کشف می کنی که با من حرف بزنی

من یک نفرم و حالا فقط برای توام

و تو را حالا در کنار خود می خواهم

در رویای وجود توام و تو را همیشه در انجا می بینم

نظرات 8 + ارسال نظر
اهورا سه‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 19:36 http://ahoora.blogsky.com

سلام پویا جان
وبلاگ زیبایی داری و شعر های زیباتری هم مینویسی.
درود بر تو

سلام
ممنونم شما لطف داری
ممنون که سر زدی فدات شم
خدانگهدار

الهام - بی نام سه‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 19:58 http://eligoli.blogsky.com

سلام
دیدم نوشتی دلت می آد نظر ندی ٬ دیدم نه دلم نمی آد . خوشال باشی

سلام
معلومه که کسی دلش نمیای
ممنون که سر زدی فدات شم
خدانگهدار

مهدی سه‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 21:54 http://www.gharibaneh.blogsky.com

سلام نوشتتو چند بار خوندم خیلی قشنگ بود
راستی اگه با اسم غریبانه بهم لینک بدی ممنون میشم

سلام
ممنمن شما اطف دارین
ممنون که سر زدی فدات شم
خدانگهدار

[ بدون نام ] چهارشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 15:14

بسیار زیبا مینویسی من رو هم نمی شنا سی

سلام
مرسی
ممنون که سر زدی فدات شم
خدانگهدار

پسر نوح پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 06:00 http://www.negahash.blogspot.com

کوچولو حواست کجاست؟

سلام
ای کاش که می شناختمت
ممنون که سر زدی فدات شم
خدانگهدار

رضا پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 18:51

سلام جناب
آقا دمت گرم خیلی باحال و البته زیبا بود
موفق باشی

سلام
ممنون که سر زدی فدات شم
خدانگهدار

فریماه پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 11:34

و زمانی که تمام گلهای احساست را بیان مینمایی من با تمام وجود عاشقت خواهم بود

رویا شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 00:35

خداییش بیمزه بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد