نازنین من سفره ی دل را برایت پهن خواهم کرد


وحشت از سنگ است و سنگ انداز وگرنه من برای تو شعرهای ناب خواهم خواند...

در اینجا وقت گل گفتن زمان گل شکفتن نیست

نهان در استین همسخن ماری درون هر سخن خاری ست

نازنین من در شگفتم از تو و این پاکی روشن شگفتی نیست ؟

که نیلوفر چنین شاداب در مرداب می روید ؟

از اینجا تا مصیبت راه دوری نیست از اینجا تا مصیبت سنگ سنگش قصه ی تلخ جدایی ها

سر هر رهگذرش مرگ عشق و اشنایی هاست از اینجا تا حدیث مهربانی راه دشواری ست

بیابان تا بیابانش پر از درد است و حسرت

مرا سنگ صبوری نیست

سنگ صبور من باش نازنین من با تو هستم

شب من را روشنایی بخش و دریای نور من باش

 

ای خدا اخر چرا بیدل شدم؟

 

روز و شب را بی خبر غافل شدم عاقبت بندی به پای من بسته شد ره نهادم در رهی در گل شدم

دل را به دلداری سپردم بی وبا از جهان دل کندم و بیدل شدم

پا نهادم در رهی بی انتها سبز بودم _ کشت بی حاصل شدم خود ندانستم چه شد اخر مرا ؟

کین چنین بی هوده و باطل شدم من که اسان پا نهادم در رهش چون سوال و مسئله مشکل شدم

غم سرا پای وجودم را گرفتهمچو مرغی دل شده بیدل شدم

در سرم اندیشه ای جز او نبود ای خدا اخر چرا بیدل شدم

نظرات 5 + ارسال نظر
نازی جمعه 29 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 16:30

خیلی قشنگ بود . موفق باشی

سلام
نظره لطفته سال نو هم مبارک
خدانگهدار

ش شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 10:25 http://weblog.shaar.com

سال نو مبارک
ایشاللا سال خوبی داشته باشید همراه با سلامتی و موفقیت در کارهایتان

سلام ممنون
شما هم همچنین
اما اسمت ؟
خدانگهدار

شبناز شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 19:21 http://shabnaz.blogsky.com/

سلام
مرسی که به من سر زدی
نوروز بر شما مبارک . با لينکدادن هم موافقم .

سلام
عید شما هم مبارک
ممنون که سر زدی فدات شم
منم موافقم
خدانگهدار

قطره دوشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 15:31 http://www.idreesbaqaye.persianblog.com

سلام دوست عزیز امید صحت مند باشی از محتوایات صفحه شما هم بهره بردم و هم لذت .. دوست عزیز من نیز یکی از عاشقان حضرت ابولمعانی مرزا عبدالقادر بیدل رحمت الله علیه هستم... حریم عرفان دوست و سر زمین سوخته ما نیز منتظر شماست قدم رنجه کنید این هم وبلاگ عرفان دوست من www.fakhriafghanha.persianblog.com والسلام

love پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:28 http://sotokoor.mihanblog.com

-------------¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤---------------¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤-------¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤----------------------¤¤¤-¤¤¤-----------------------¤¤¤
__¤¤¤¤¤--------------سلامی به تلخی تنهایی ---------------¤¤¤
_ ¤¤¤-هرگز به کسی اجازه نده تا رویاهای تورا زیر سوال ببرد-¤¤¤
¤¤¤------------------------------------------------------------------------¤¤¤
¤¤¤--در سراشیبی که نامش زندگیست------------------------------¤¤¤
¤¤¤------باهمه بیگانگیها میروم------------------------------------------¤¤¤
¤¤¤----------در سکوت سرد غمگین زمان------------------------------¤¤¤
¤¤¤--------------بی هدف بی یار و تنها میروم------------------------¤¤¤
_¤¤¤----------------در سراشیبی که نامش زندگیست------------¤¤¤
__¤¤¤------------------می روم شاید که در دشت بزرگ--------¤¤¤
____¤¤¤-------------------باز یابم آنچه را گم کرده ام--------¤¤¤
______¤¤¤------------------تنهاعشقم را..-----------------¤¤¤
_________¤¤¤-------------------------------------------¤¤¤
____________¤¤¤¤¤¤------------------------¤¤¤¤¤¤
_____________¤¤¤--------------------------¤¤¤
________________¤¤¤---------------¤¤¤
___________________¤¤----------¤¤
____________________¤¤¤¤¤¤¤
______________________¤¤¤¤
______________________¤¤¤

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد