خبری چیزیییی

عزیزم خوبی ؟ یه خبر بهم بده از خودت

چی کارا می کنی ؟

همم

نظرات 6 + ارسال نظر
binam یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:09

khub nistam vali zende am
merc halamo porsidi

چی کارا می کنی ؟ چرا منو بی خبر گذاشتی ؟

binam یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:40

chonke khasteambadam miad az hame chi
hich khabare khasiam nis k bkham bedam
hichkiam nis k havamo dashte bashe
hichkiam mano nmifahme
halamam bade
hosele nadaraaaaaaaaaaaaaaam

خودم هواتو دارم قول میدمم
تازه خودمم درکت می کنممممم

binam یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1392 ساعت 15:49

nemikoni dige:(

جون دلمم هواتو دارم فدات شمممم قول

binam یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1392 ساعت 17:19

ey baba
pooya man daram aroos misham
bedune gereftane hich haghi va hich chizi
zendegie man khodanegahdar shode
kheili vaghte hamunmoghe ke eltemaset kardam tanham nazary ba man bemuni...
vaghty ba u nabasham ba harki basham hamine
az hishki khosham nmiad

این کار رو نکن به نظرم
دیگه خود دانی
کوتاه نیا به هیچ قیمتی
وگرنه زندگیت تا آخر همین خواهد بود

binam سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:03

tarjih midam bmiram
chizi b esme khoshbakhty vase man tarif nashode

ای بابا این چه حرفیه آخه عزیزممممممممم :(

بی نام سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1392 ساعت 14:02

همین که گفتم
من الان بیشتر از 3 ساله که ارزوم اینه که بمیرم ارزومهه

همین کارارو می کنی که میگم باهات قهر می کنممممم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد