دلم گرفته

یعنی اینقدر دلم گرفته هاااااااااا

که واقعا دوست داشتم رو زمین نبودمممم

نظرات 6 + ارسال نظر
binam شنبه 11 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:08

pooya man talagh begiram u miai pisham?

واسه به هم رسیدن شرایط خیلی سخت شده اما پیشت هستم ، به خاطر من کاری نکن فقط اینو میگم ، اگر خودت اذیت میشی زندگی خودت رو درست کن و بعد به وجود من فکر کن عزیزم

بی نام یکشنبه 12 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:45

رفتم پیش مشاور بهم گفت خیلی سخته بخوام این زندگی و درست کنم از طرفی گفت خیلی ضعیفم برا بهم زدنش
بعد که در مورد تو بهش گفتم گفت اگر بدونی فلانی ساپورتت میکنه شاید برات راحت تر بشه

عزیز دلم
از نظر روحی و احساسی منو در کنار خودت مطمئنن خواهی داشت ، اما قول دیگه ای فعلا بهت نمیدم و بدون تا آخر عمر در کنارت خواهم بود ،

binam یکشنبه 12 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:16

age manzuret az ghole digei ezdevaje motmaen bash khodam dige aslan ghasdesho nadaram kheiri azash nadidam

کلا دنیا هم با من بد تا کرد هم با تو

binam یکشنبه 12 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 14:43

ham donya ham khodemun

بی نام دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 14:52

دیگه به گریه هام تشنجم اضافه شده
خدا به داد دلم برسه واقعا
چرا انقدر جدایی برام سخته نمیدونم
فهمیدی اقا با یکی از دوست دخترای سابقشم در ارتباط بوده؟

از کجا میدونی عزیزم ؟
اگه زندگی سخته برات من در کنارتم مطمئن باش .

binam یکشنبه 19 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:25

axe fb kheili khube
mobarak bashe;)

مرسی عزیزم
منم همیشه به تو سر می زنم عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد