دلتنگت می شوم

حوصله خواندن ندارم
حوصله نوشتن هم ندارم
این همه دلتنگی دیگر نه با خواندن کم می شود نه با نوشتن …
دلم تو را می خواهد !

دلتنگت می شوم و چشمانم را روی هم می گذارم
بلکه یادت را فراموش کنم …
تو بگو دلکم مگر می شود یک دنیا را فراموش کرد ؟

نه توان خواستن دارم
نه توان فراموش کردن
سهم من از تو چیست ؟
فقط “دل تنگى”

وزن دار نمی گویم
قافیه هم نمی گذارم
بی پرده و رک می گویم
دلتنـگم

نظرات 3 + ارسال نظر
binam سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 19:04

manam bi vazno ghafie migam deltangam
vase hame chize un ruza deltangam
vase gharar dame istgahe otobus tu istgahe metro
vase kadoye valentine yavashaki dar hadde ye shokolat ba y ghalbe kocholoo
vase inke beduni yeki unghad duset dare k vasat esmartiz mikhare
vase bachegio sadegiash
vase ashegh budan ma'shogh budan
vase davahamun
vase hamechi delam tange
hatta vase gerye kardan tu aghushet delam tange

الهی قربونت برم من
الهی فدات بشم من
همه ی اینارو یادمه
مو به مو
ثانیه به ثانیه

binam سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 21:08

hamash chesham pore ashk mishe pooya:((((

منم صبح تا شب
شب تا صبح بغض دارم

می خواهی من نباشم راحت باشی ؟

binam سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 22:09

naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

پیشتم عزیزم ، پیشتمم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد