گیجم و منگم

هنوزم گیجم و منگم
هنوز چشمای من خیسه
هنوزم دست من سرده
تنم بدجوری تب کرده
هنوز عاشق به عشق تو
می خونه کاشکی برگرده
دلم تنگه ، دلم تنگه
تو سینم بغض فراوونه
گلوم بدجور ورم کرده
چشام ابر زمستونه
ولی اشکی نمیباره
همش فکر وخیال تو
دلم آشوبه آشوبه
رو پا بند نیستم انگاری
خیالت خیلی گیرا بود
شراب اون دو تا چشمات
چشام از اشکه که خونه

هنوز با این همه وقفه
دلم دور تو میگرده
به دنبال تو میگرده
پاهام یخ کرده و سسته
داره جون از تنم میره
دیگه دستم زمین گیره
قلم یاغی شده میره
چشام بارونه بارونه
یه هق هق یک نفس با آه
نگام تو کوچه جا مونده
دلم ویلون و سیلونه
صدام در نمی یاد خستشت
قلم حیرونه حیرونه

هنوزم گیجم و منگم
هنوز دور تو میگردم

نظرات 2 + ارسال نظر
anonymous دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 00:38

vay khoda cheghad delam havai shode...:'(
moraghebe khodet bash...

annonymous دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 22:35

toro khoda moraghebe khodet bash
fekro khial nakon ghose nakhor
man khubam felan negarane man nabash
shayad chand ruz natunam biam barat peigham bzaram
pooya asan nmidunam chikar konam:(
faghat u behem ghol bede k khub bashi ta khialam rahat bashe
mercccccccccc

باشه عزیزم
باشه من هستم ، همراهت و در کنارت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد