حسادت

 

 

من با ابری که تو چشمات رفاقت می کنم ، از دو چشم خیس بارونی عیادت می کنم ،

 

از غم تو به ترانه ها شکایت می کنم به همین حس حسادت دارم عادت می کنم  

 

 به همین حس حسادت دارم عادت می کنم

 

حتی به هوا حسادت می کنم ، به صدای پا حسادت می کنم

 

 من به نوری که رو دستات حسادت می کنم ، واسه دیدن تو با آیینه رقابت می کنم

 

دست طرد و شکننده دونه میده به پرنده ، قد آسمون می لرزه

 

که زمین داره می لرزه

 

خطی که روی لبات بهترین جای صدات ، حرفی که عطرت باهاش نمی تونه کهنه باشه

 

حتی به هوا حسادت می کنم ، به صدای پا حسادت می کنم

 

 من به نوری که رو دستات حسادت می کنم ، واسه دیدن تو با آیینه رقابت می کنم

 

 خلاصه حسود توهستم ماهی                                                                                   

 

 

 

 

ای شب ( 3 )

 

در سایه ی ان درخت ها چیست کز دیده ی عالمان نهان است

 

عجز بشر است این فجایع یا انکه حقیقت جهان است ؟

 

در سیر تو طاقتم بفرسود زین منظره چیست عاقبت سود ؟

 

تو چیستس ای شب غم انگیز در جست و جو چه کاری اخر ؟

 

بس وقت گذشت و تو همانطور استاده به شکل خوف اور

 

تاریخچه ی گذشتگانی یا رازگشای مردگانی ؟

 

تو ایینه دار روزگاری یا در ره عشق پرده داری ؟

 

یا دشمن جان من شدستی ؟ ای شب بنه این شگفتکاری

 

بگذار مرا به حالت خویش با جان فسرده و دل خویش !

 

بگذار فرو بگیردم خواب کز هر طرفی وزد باد

 

وقتی ست خوش و زمانه خاموش ورغ سحری کشید فریاد

 

شو محو یکان یکان ستاره ؟ تا چند کنم به تو نظاره

 

بگذار بخواب اندی ایم کز شومی گردش زمانه  ،

 

 یکدم کمتر با یاد ارم و ازاد شوم زهر فسانه

 

بگذار که چشم ها ببندد کمتر کمتر به این جهان بخندد

 

نیما یوشیج                                                                              

 

سلام خوبید ؟ مرسی منم خوبم مرسی که اینهمه بهم سر می زنید و منو خوشحال می کنید

 

امروز می خواهم در باره ی وب لاگ خودم بنویسم که چی شد اصلا شروع کردم بنویسم

 

خوب راستش می دونین چیه ؟

 

حدود 30 ماه و 16 روز پیش چند ماه بعد از اینکه  با خانمم اشنا شدم شروع کردم به نوشتن وبلاگم

 

تا احساسات درونی ام رو به یه نوعی به ماهی عزیزم منتقل کنم

 

در حقیقت تمام شعر های این وبلاگ رو به نوعی تقدیم می کنم به ماهی عزیزم که خیلی دوسش دارم

 

اما چی شد که اینا رو نوشتم !

 

چند روز پیش داشتم تو وب لاگها می گشتم که یه موضوعی ذهن منو به خودش مشغول کرد

 

دیدم یه نفر اسم وب لاگ خودش رو تو گوگل سرچ کرده و رتبش 6 بود با خودم گفتم بذار منم یه سرچ بکنم

 

ببینم انچه که ار دل براید رتبش در گوگل چند اید ؟

 

چشامو بستم که نکنه یه وقت آخر باشم اما وقتی باز کردم دیدم رتبه ی اول هست

 

وب لاگم تو تمام وب لاگ ها و این هم از برکات وجود ماهی عزیزم هست

 

از هم اینجا بهت می گم دوستت دارم ماهی فراری و می خواهم تو را در اغوش بگیرم همچو تور صیاد

 

 

دوستت دارم ماهی عزیزم

 

                                        انجمن تخصصی عشقولانه

 

ای شب ( 2 )

 

این قصه که می کنی تو با من زین خوبتر هیچ قصه ای نیست ،

 

خوبست و لیک باید از درد نالان شد و زار زار بگرسیت

 

بشکست دلم ز بی قراری کوناه کن این افسانه ؛ باری .

 

انجا که ز شاخ گل فرو ریخت انجا که بکوفت باد بر در ،

 

و انجا  که بریخت اب مواج تابید بر او مه منور

 

ای تیره شب دراز دانی کانجا چه نهفته بد نهانی ؟

 

بودست دلی ز درد خونین ، بودست رخی ز غم مــــکدر

 

بودســــــت بسی سر پرامید ، یاری که گرفته یار در بر ؛

 

کو انهمه بانگ و ناله ی زار کو ناله ی عاشقان غمخوار

 

 

ادامه دارد . . .