خداحافظ با کلی آرزوی خوب و شیرین


تبریک بابت عروسیت


امیدوارم شادترین لحظات زندگیت رو از این به بعد تجربه کنی عروس خانممم



خداحافظ با کلی آرزوی خوب و شیرین برای تو


نظرات 12 + ارسال نظر
بینام شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:13

مرسی گلم
یادت بود که عروسیمه؟
دعام کن
دوستت دارم و برات بهترین ها رو ارزو میکنم
هرچند میدونم که اگر یه روزی اتفاقی ببینمت با کس دیگه ای دست تو دست هستی از حسودی دق میکنم
خیلی برام عزیزی کاش جدامون نمیکردن

آره عزیزم یادم بود
همیشه برات دعا می کنم امیدوارم لحظات شیرینی رو از این به بعد تجربه کنی ،
حی روزگار
واقعا همه چیز دیگه تموم شد . . .

بینام شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 14:56

ولی خواهشا با من خداحافظی نکن من نمیتونم
تو یه بخشی از وجودمی
اره تموم شد
کاش پام وا میستادی کاش نمیگفتی که نمیشه
همیشه دلم میخادت همیشهههههههههههههه

binam یکشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:18

dige javabamo nmidi yani?

نه دیگه

بینام یکشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 15:58

چرا؟مگه خودت نگفتی من مثل برادرتم؟
مگه نگفتی همیشه پشتتم؟
:(((((((((((((((

مثل برادر چرا

بینام یکشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:36

اخ یکی بود یکی نبود یه عاشقی بود که یه روز بهت میگفت دوستت داره اخ که دوستت داره هنوز وای که دوست داره هنووووز
دلم یه دیوونه شده واست بی ازاره هنوز از دل دیوونه نترس اخ که دوست داره هنوز وای که دوست داره هنوز
شب که میشه به عشق تو غزل غزل صدا میشم ترانه خون قصه ی تموم عاشقا میشم...

قشنگ بود مرسی
عکساتم خیلی خوشگل شده

بینام سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:41

نه بابا خوشگلی برام نمونده که
ولی مرسی
خودمم صلاح نمیدونم ولی واقعا دلم میخواست ببینمت
خیلی زیاد
دلم برات تنگه

اصلا حرفشو نزن عزیزم
چرا هنوز مثل قبل مثل ماهی

binam یکشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:37

miss u
kheiliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
kheili ziaaaaaaaaaaaad

منم

binam چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:22

vay honey y maraze laalaj gereftam:((

چی شدهههه ؟

بینام شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:17

اینطوری نمیشه بگم هانی:((
دعا کن واسم که فقط بدخیم نباشه

دعا می کنم چشمم
انشاالله چیزی نیست

بینام دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 13:20

باورت نشد نه؟
یا خیلی برات مهم نیس؟فکر کردم بیشتر از اینا جویای احوالم باشی
امروز باید برم برای نمونه برداری

مهمه برام عزیزم
مهمه
انشاالله که چیزی نیست :( مراقب خودت باش
منم درگیرم باید برات توضیح بدم حالاا

بینام سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 17:12

خیلی خسته و ناراحتم پویا خیلیییییییی
بغلم کن بغلم کن که فقط گریه کنی و تو بهم بگی هیش پیشتم

هیش پیشتممم هیشششش

binam شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 14:54

pooya halet khube?

اوهوم خوبمم تو خوبی ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد