دوست داشتنت


هر چه دلم را خالی می کنم ، پر می شود از تو . . .
چه برکتی دارد دوست داشتنت .

نظرات 5 + ارسال نظر
بی نام دوشنبه 11 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:56

برکت لایتناهی :p
لاو یو

binam سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:24

اگر کنار من بودی به تمام مشکلات می خندیدم،
اگر کنار من بودی هیچ چیز نمی توانست به گریه ام بیندازد..
جز نبودنت..!!!
نیستی و نمی دانی چه آمده بر سرم..

قربونت برم الهییییییی
مطمئن باش همیشه در کنارت خواهم بودددد
منم خیلی خستممم از همه چیززز

بی نام سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 14:24

خدا نکنه عزیزم
خود کاملتو میخوام جسم و روح

همه چیز را فروختم جز آن صندلی که جای تو بود شاید
آن روز که برگردی خسته باشی . . .

خیلی سخته تصمیم خیلی سختیه ، توش موندم عشقمم

بی نام سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 15:37

از چیش میترسی؟
اوضاع من که خیلی بدتره پویااا...

در قبال تصمیمی که قراره بگیرم
مسئول خواهم بود عزیزم

سایه چهارشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:12

خیلی جالبه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد