باور کن دلتنگمممم

لب هایم خاموشند , اما ای کاش غوغای درونم را می شنیدی و باور می کردی دلتنگتم

نظرات 5 + ارسال نظر
بی نام شنبه 9 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:22

عزیز دلممم باور دارم
ببخشید من حالم خوب نبود پنجشنبه نیومدم سر کار خونه هم اینترنت ندارم وااسه همین اینطوری شد

بی نام شنبه 9 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:45

از صبح 100 دفعه refresh کردم ببینم جوابم و دادی یا نه
انتظار عجب چیز سختیه

دوست دارم عزیزممم
دوست دارم
معذرت می خواههمممم دیر شد
دوست دارممممم عزیزمم

بی نام شنبه 9 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:04

قربونت برم منم دوست دارم
کاش عروس تو میشدم

کاش جدا نمی شدیم و تمام زندگیم می بودی
خودت می دونی که تمام زندگیم بودییییییییییی

بی نام شنبه 9 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:16

پویا به خدا من الانم حاضرم
حاضرم همه کس و ول کنم بیام با تو زندگی کنم

نمی دونم واقعا باید چی کار کنم
دل منم همچین چیزی می خواهد الانننننن

binam شنبه 9 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:58

بشین فکراتو بکن... ببین اگر میخوای بریم باهم دیگه زندگی کنیم من از خودامه بووووووووووس

چشمممم عزیزمم
بوسسس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد