امان از دلتنگی


عجب حس بدیه

یادت میاد بهم می گفتی تو ناراحت نیستی و . . .

حالا میبینی به روت نمی آوردم ؟ تمام دلتنگی ها و غم هارو واسه خودم نگه می داشتم که یه وقت تو ناراحت تر نشی ، دلم می خواهد بخوابم و پانشم دیگه . . .


خستم . . .

نظرات 1 + ارسال نظر
بی نام شنبه 9 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:24

کاش بهم میگفتی
کاش باهام میموندی
کاش اون موقع که التماست کردم که پویا فقط باهام مثل قبل باش نمیخواد حتی ازدواج کنیم جواب سر بالا بهم نمیدادی
کاش هنوز باهم بودیم
به خدا منم خسته ام
خیلی خسته ام
هیچ کس حتی یه ذره هم نمیتونه درک کنه که چه شرایطی دارم

من درکت می کنم
چون شرایطم مثل تو هست
دوست دارم ، همیشه داشتم و بازم خواهم داشت
عزیز دلمیییییی
دوست دارمممممممم
اشتباه کردم دیگه
همیشه بهم می گفتی که پشیمون میشی ، راست می گفتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد