یادگار

من میدانم فردایی هست .
اما نمیدانم فردا هستم یا نه !
چه یادم کنی چه نکنی من به یادتم .
چون تو یادگار روزهایی هستی که نه فراموش میشود و نه تکرار

نظرات 3 + ارسال نظر
بی نام سه‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:42

چون تو یادگار روزهایی هستی که نه فراموش میشود و نه تکرار

دوست دارمممم
من حسرت اون روزهارو می خورممممم
واقعا حسرت می خورمم

بی نام سه‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:21

دلت واسه چی بیشتر از همه تنگ شده پویا؟

بغل کردن
همین که بیرون می رفتیم باهم صحبت می کردیم تو ماشین می شستیم به هم نگاه می کردیممممممممممم
واسه همه چیز . . .

بی نام سه‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 14:40

من دلم واسه ناز خریدنات تنگه واسه قربون صدقه رفتنات واسه اطمینانی که از عشقت داشتم
دلم تنگ شده واسه حس دوست داشته شدن واسه حس معشوق بودن واسه عزیز بودن
دوست دارم پویااااا

می توووووووووووووو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد