دیروزها بهترینند

سالهاست منتظر آمدن روزهای بهترم
ولی نمیدانم چرا هنوز هم ، دیروزها بهترند !

نظرات 2 + ارسال نظر
بی نام شنبه 2 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 16:52

آره به خدا...دیروزها بهترند
دیروزها هنوز هم وقتی حالم بده به دادم میرسند
دیروزها مرهم دردم میشوند وقتی گریه میکنم

عاشقتم
خیلی دلم هوس عشق ورزیدن بهت کرده
چون خیالم از همه چیز بدش راحت بود

بی نام یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:25

کی اذیتت کرده عشقم که خیالت انقد ناراحته؟
خودم میکشمششش
میخوای خودم یه دختر خوب برات پیدا کنم عشقم؟

کلا کسی رو نمی تونم بپذیرم تو زندگیم به جون خودم و خودت قسم
فعلا این مشکل رو دارم و هنوز با هیچ دختری دوست نیستممم
اصلا نمی دونم به کسی می تونم اعتماد کنم یا نه . . .
اخلاق منو خودت بهتر میشناسی که . . .
عشق خودم همیشه بودی و هستی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد