نباشی


نباشی قندها هم شیرین نیستند به همین چای یخ کرده قسم !

نظرات 2 + ارسال نظر
بی نام دوشنبه 27 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:24

دلم برا با تو بودن تنگ شده
دلم برای مهربونیت ناز خریدنات لوس کردنام تنگ شده
دلم برا قهر و اشتیامونم تنگ شده
دلم برای جوونیامون تنگ شده
دلم برای همه چیز با هم بودنمون تنگ شده

منم خیلی دلتنگ احساسمونم که با هیچکی دیگه نخواهم داشت و تجربه نخواهم کرد

بی نام دوشنبه 27 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 13:26

جرا پویا باز تو پسری هنوز ازدواج نکردی شاید یه ادم خوب پیدا کنی
من چی؟گند زدم با این ازدواجم
خاک بر سرم واقعا
حالا شاید مثلا اگر با 4 نفر مثل این ادم دوست بودم قبلش انقدر شکه نمیشدم تو زندگی من فقط تو بودی و تو هیچ چیزت شبیه این ادم نبود و من توقعم از زندگی خیلی بالاتر از این حرفا بود
میدونستم که هیچوقت اون حس عشق اول بین من و کس دیگه ای نیست ولی دیگه فکر نمیکردم انقدر گند و مزخرف از اب دراد:(((

آدم خوب ؟
مگه جز تو بازم هست ؟ باور کن نیست :(
دوست دارم همیشه داشتم و بازم خواهم داشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد