اولین سال

امروز اولین سالی هست که تو این روز هیچی واسه گفتن ندارممممم


مراقب خودت باش ماهی کوچک من ...

نظرات 1 + ارسال نظر
بی نام چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 15:16

مرسی عشق من
مرسیییی
مردونگی و تو در حقم کردی که هیچوقت دلم نلرزید که بهم خیانت کنی هیچوقت حتی از ذهنمم نگذشت
اگر 40 روزم میرفتی ماموریت همچین حس گندی نداشتم که الان اگر همسرم دو ساعت تلفنم و جواب نده دارم
زندگی گند
مراقب خودت باش عشقمممم
تو همیشه پویا کوچولوی منی
عین چی پشیمونم که تورو از دست دادممم
هیچی عشق اول ادم نمیشه به خصوص همچین عشق اولی هیچیییی

تو این روزا فقط یک بغض واسه من مونده
که هر روز صبح وقتی از خواب پیشم حس نبودت رو کنارم احساس می کنم . تو هم خیلی خیلی خیلی مراقب خودت باش . . . فقط همین رو ازت می خواهم . تو هم ماهی کوچولوی منی . . .
عشق پاک که تکرار نخواهد شد . . .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد