عجله هرگز


من تو زندگیت حق دارم


ازت می خوام عجله نکنی

بخاطر من

صبر کن

مطمئن شو

و بعد تصمیم بگیر


اجازه نمیدم دیگه زندگیت رو بیشتر خراب کنی

مثل یه کوه پشتت وایسادم

نظرات 2 + ارسال نظر
بی نام چهارشنبه 17 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:44

دیگه از زندگی من چی مونده؟:( مرسی که پشتمی و بهم دلگرمی میدی
بازم میگم کاش از اول همینطور پشتم میموندی که کار به اینجاها نکشه اصلا
میگم حالا از دیروز اصلا به ذهنم رسیده که نکنه یه وقت این وبلاگ و یکی ببینه و بفهمه و اینا خیلی بد میشه لطفا نظرات من و تایید نکن اصلا قبلیاشم پاک کن

قرار نیست کسی بفهمه
اصلا از کجا معلوم میشه این واسه کیه ؟
واسش پسورد میگذارم که کسی نتونه بیاد ببینه خوبه ؟

binam چهارشنبه 17 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:21

ohom khube

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد