قسمت


چه راحت می گویند قسمت نبود .
نمی دانند آن قسمتی که از آن سخن می گویند دنیای کسی بود که هر ذره ای آن را هر شب با اشکی می ساخت .

نظرات 7 + ارسال نظر
بی نام شنبه 13 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 16:56

اخ که از دل من گفتی اخ که همونیه که هر لحظه از دلم میگذره
به هر کی میگی میگن تو که الان ازدواج کردی اصلا نباید فکر رابطه قبلیتو بکنی ولی چه میفهمن از دل ادم
چه میفهمن از اینکه یه عمر برا خودت ایندتو با یکی ببینی که عاشقشی بعد در عرض یک شب ازت بخوان که فراموشش کنی چون قسمتت نبوده
به خدا من اگر تو پشتم و خالی نمیکردی به هر قیمتی زنت میشدم تا ببینن که قسمت حرف بیخودیه که اگر ادم بخواد میشه
دنیای من زندگی با تو بود چه راحت دنیامو ازم گرفتن:((

اشتباه کردم و الان دارم دردشو می کشم
درد سختیه
منم حس تورو دارم
دنیای منم خراب شد
دنیایی که توش تو تنها ملکه آن بودی

بی نام شنبه 13 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 21:55

من دلم میخاد ملکه تو باشم دلم تورو میخاد که هرجور بودم دوستم داشتی که هر اتفاقی بینمون بود باعث نشد یک لحظه فکر کنم که دوستم نداری
عشقتو با همه وجود باور داشتم

ملکه ی منی
بودی و همیشه هستی
بهت افتخار می کنم و همیشه بهت افتخار می کردم
تو گل بودی و هستی
یه شاخه گل

بی نام شنبه 13 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 22:07

باورت میشه دلم پر میزنه که ببینمت ولی میترسم؟
میترسم ببینمت و نتونم خودمو نگه دارم
میترسم بچپم تو بغلت و بزنم زیر گریه و دیگه نتونم ازت جدا بشم
الان همینطور اشکام چیک و چیک از گونه هام سر میخوره میاد پایین:((
من تورو میخام:((

مثل همیشه می تونی خودتو کوچولو کنی
بیایی تو بغلم
گریه نکن
ازت خواهش می کنم
هیشش پیشتم

بی نام شنبه 13 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 22:12

الان اگر کسی منو با تو ببینه میگه داره خیانت میکنه
دیگه مردم چه میدونن که من همه زندگیم و با تو تا اخر عمرم چیدم
چه میدونن روحم متعلق به توئه
هیشکی هیجوقت نمیتونه کسی و قضاوت کنه:((
دوستت دارم

آروم باش عزیزم
خودت می دونی که روح منم مال تو هست
خودت قضاوت کن
که فکرم درگیره تو هست
دوست داره
پس آروم باش
همین

بی نام شنبه 13 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 22:17

سعی میکنم:((
شب بخیر

>d:<
:*
آروم
آروم
هیش
آروم
بیا دستتو ناز کنم
همونایی که بلدم . . .
بیا عزیزم
دوست دارمممم
شبت بخیر
غصه بخوری امیدوارم بمیرممممممم

binam شنبه 13 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 22:34

mercccccc pooyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
cheghad duset daram k miduni chiaro dus daram
inke baladi chetory arumam koni
duset daraaaaaaaaaaaam
mercccccccccccccccccccccccccccccccccccc

من تورو بزرگ کردم بچه جون
دوست دارم
آروم باش
چشماتو ببند
بقیش با من

binam یکشنبه 14 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:22

ohom ma baham bozorg shodim...
haminesh atish mizane adamo
chonke dige hargez in forsato nadarim k ba kase digei bozorg beshim
adam y bar tu un sene adam y bar az un sena rad mishe adam y bar bozorg mishe vase hamin age uni k bahash bozorg shodio az dast bedi dige hichvaght hichki mese un nis
:((((
miss u va miss tamame ehsasato ruzhai k baham dashtim

یه بغل محکم که نمیگذارم از پیشم جُم بخوری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد