بارون که میزنه

بارون که میزنه این آسمون منو

دیونه می کنه خون گریه می کنه
هی پا به پای من تو این خیابونا
من گریه می کنم اون گریه می کنه
بارون که میزنه باز جای خالیه تو درد می کنه

تو کوچه های شهر می فهمم اینو من
تنهایی آدم رو ولگرد می کنه


من هنوز نگرانتم وقتی که بارون می باره

نکنه اون که باهاته یه روزی تنهات بزاره
من هنوز نگرانتم وقتی تنهایی که چی شه
یکی اینجاست که مرده واسه تو زندگیشه

بد تو با کسی قدم نمی زنم
از کوچه ها بپرس ، سیگارهای من ترکم نمی کنن
باور نمی کنی از پاکت ها بپرس


من هنوز نگرانتم وقتی که بارون می باره

نکنه اون که باهاته یه روزی تنهات بزاره
من هنوز نگرانتم وقتی تنهایی که چی شه
یکی اینجاست که مرده واسه تو زندگیشه

من هنوز نگرانتم
نگرانتم

نظرات 1 + ارسال نظر
بی نام چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 20:57

میدونم که اینو خودت ننوشتی و میدونم که هیچوقت سیگار نمیکشی ولی برای اطمینان بیشتر میخوام تاکید کنم اگر سیگار بکشی میکشمت... مواظب سلامت خودت باش سلامت جسم روح و اخلاقت... عاشق سلامتت شدم من...

آهنگ فرزاد فرزین هست عزیزم
از صبح دارم گوش می کنم
نزدیک به 4 الی 5 ساعت

بهت قول دادم چشم
و الان فقط دارم عکست رو نگاه می کنم و با بغض خودم کنار میام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد