ضربان قلب

عکست رو دیدم

بیا ضربان قلب منو ببین

نظرات 4 + ارسال نظر
بی نام چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:02

کدوم عکس؟پویا منم وقتی داشتم ازدواج میکردم هر کار کردم بتونم عکسامونو پاک کنم نتونستم:((
با اینکه عکسای اون شب خواستگاری و که میبینم خیلی افسرده میشم ولی نمیتونم پاکشون کنم
گاهی وقتا میشینم نگاه میکنم

منم همه رو دارم
تو فیس بوک واسه آلی کامنت گذاشتی لایکت کردم ، ندیدی ؟
یه عکس هم گذاشته خودش ، اون تویی ؟

بی نام چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 14:16

اوهوم منم.زود tagesho برداشتم که دوستای من نبینن اگر ایشون ببینن که منو میکشن...تازه لباسمم پوشیدس

الهی فدات بشم من
الهی قربونت برم من
اگه بدونی ضربان قلبم چجوری تند شده بود
انگاری داشت از سینم می زد بیرون
واسه 10 دقیقه فقط داشتم نگاهت می کردم

اگه بدونی چه بغضی گرفت یه دفعه
تو دست سمت راستت یه انگشتر بود
به اون نگاه کردم و گریم گرفت
اصلا حواسم نبود که دست راستت هست
فقط دوست دارم بمیرم من ، همین

خیلی خانم شدی . . .
بودی و خانم تر شدی
امیدوارم قدر تورو بدونه ، اگه بدونه چقدر باارزشی و چقدر باارزش بودی واسه من ، و چقدر خانم بودی هیچ موقع اذیتت نخواهد کرد

تو واقعا یه شاخه گل بودی

binam چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 15:01

hala khub oftadam?

همیشه عالی بودی تو
جواب قبلیمم ادیت کردم ماهی کوچولو

بی نام چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 15:10

الهی قربونت برم من...:((
چطوری انگشتر و دیدی؟اصلا معلوم نبودش
انگشتر نشونم بود:((
کاش تو انگشتر میکردی دستم
چقدر همیشه ارزوم بود وقتی کنار توام حلقه دستم باشه
چقدر ارزوم بود زنت باشم
هنوزم دلم برات میلرزه
هنوزم وقتی پست هاتو میخونم به قران صرف نظر ازینکه شرکتم اشکم میریزه پایین یهو

منم
همش بعض دارم
یه جوری تو شرکت میشینم که کسی منو نبینه
منم آرزوم همین بود باور کن
حی روزگار
بغض خفم می کنه
ما واقعا همو دوست داشتیم
واقعاااااا
دل منم واست میلرزه و واسه تو میزنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد