می دونی چی دوست دارم ؟

یکی رو می خواهم که لوسش کنم ، نازش کنم

اما پررو نشه ، اما جو نگیرتش ، فکر نکنه خبریه

یکی که دنیامو بدم براش و بدونه که فقط بخاطر دوست داشتنش هست

یکی که عشقش بی ریا باشه
یکی که ساده باشه و مهربون
یکی که درکم کنه و بعد بیاد حال منو خوب کنه
یکی که . . .
دیگه نیست . . . یکی بود فقط اونم تو بودی . . .
یکی که خودش رو کوچولو کنه بیاد تو بغلم
یکی که صدای نفساش خوابم کنه

یکی که چشمام مستم کنه

یکی که صداش مثل تو باشه

یکی که وقتی دستش رو میگیرم آروم شم

یکی که وقتی کنارشم بدونم مال منه

یکی که خیالم ازش راحت باشه

یکی که با تک زنگ هاش بدونم داره به من فکر می کنه

یکی که با تک زنگ هاش بگه آهای حواست کجاست

یکی که بخاطر من از همه چیزش بگذره

یکی که وقتی میگم بریم بیرون نه نمی گفت

یکی که به هر دری می زد تا پیش من باشه



این یکی یکی یکی یکی یکی ها همش درون تو بود . . .

و چه ساده از دست دادم وقتی فکر می کردم خدا هم نمی تونه مارو از هم جدا کنه

و حالا کار هر شب من . . .

پاک کردن اشک چشمام شده



نظرات 2 + ارسال نظر
یی نام سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:22

پویا باور نمیکنی الان سر کارم وقتی دو سه تا خط اولش و خوندم همچین بغضم ترکید دوییدم تو دستشویی و پنج دقیقه فقط گریه کردم...
پویا، جون من تا وقتی یکی و اندازه من یا بیشتر دوست نداری یا منو فراموش نکردی ازدواج نکن.چون اونوقت مثل من میشی داغون میشی همش مقایسه میکنی و خودتو سرزنش میکنی
خاک بر سر بی لیاقتشون کنن که هیشکی مثل تو بلد نیس ناز بکشه و قدر نمیدونن
به خدا دلم انقدر تنگه که بتونم ناز کنم یکی باشه نازمو بکشه قربون صدقم بره...لوسم کنه
خاک بر سر اونی که لیاقت نداره که یکی پیدا بشه که مهربون باشه که لارژ باشه که وفادار باشه
خاک بر سر من که نتونستم تورو برگردونم:((((((((
نمیدونم بگم یا نه که خدا نگذره از اونایی که ما رو جدا کردن از هم
گریه و بغض امون نمیده لامصب:(((((((((

دوست دارممم
دور از جونت عزیزم
دور از جونت
عزیزم ، اگر میبینی زندگی برات سخته ، ادامه نده
زندگی رو برای خودت سخت نکن عزیزم . . .
واسه همین همیشه بهت میگم اینبار با عجله تصمیم نگیر و مطمئن شو ، هنوز هیچ اتفاقی واسه تو نیوفتاده

بی نام سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 14:22

صبح تا شب یک س به ادم ندن یه ز نزنن خب این چه زندگی ایه؟:((

قربونت برم من الهیییییی
قربونت برم
فقط همین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد